Widok
Damian - opinia
Nie polecam.
Zgłosiłem się do tej firmy, by uzyskała odszkodowanie od przychodni za błąd medyczny, który spowodował śmierć bliskiego.
Było po wyrokach sądowym oraz lekarskim, więc sprawa była jasna.
Przed podpisaniem umowy kontakt świetny. Po podpisaniu już było gorzej.
Nawet nie raczyli poinformować, że osoba, która zajmowała się naszą sprawą przestała pracować. Dowiedziałem się dopiero wtedy, gdy wysłałem maila (by dowiedzieć się co w sprawie się dzieje) do tej pani i otrzymałem zwrotnego maila (automatycznego), że opiekunka nie pracuje już w tej firmie.
Pomijam również fakt, że gdy sprawę przejął drugi opiekun, musiałem dosyłać ponownie część dokumentów, które wysłałem już wcześniej poprzedniej opiekunce.
Trochę czasu zajęło im dowiedzenie się, gdzie ubezpieczona jest przychodnia. Twierdzili, że dyrektor nie chce udostępnić nazwy ubezpieczyciela. Po moim telefonie do dyrektora przychodni dowiedziałem się, że placówka z miłą chęcią udostępni nazwę ubezpieczyciela, lecz ta firma składa złe upoważnienie - dyrektor tak poinformował, dodał również, że kancelaria wie dlaczego przychodnia nie chce udostępnić danych ubezpieczyciela.
Uzyskali odszkodowanie, lecz kontakt z nimi słaby.
Zgłosiłem się do tej firmy, by uzyskała odszkodowanie od przychodni za błąd medyczny, który spowodował śmierć bliskiego.
Było po wyrokach sądowym oraz lekarskim, więc sprawa była jasna.
Przed podpisaniem umowy kontakt świetny. Po podpisaniu już było gorzej.
Nawet nie raczyli poinformować, że osoba, która zajmowała się naszą sprawą przestała pracować. Dowiedziałem się dopiero wtedy, gdy wysłałem maila (by dowiedzieć się co w sprawie się dzieje) do tej pani i otrzymałem zwrotnego maila (automatycznego), że opiekunka nie pracuje już w tej firmie.
Pomijam również fakt, że gdy sprawę przejął drugi opiekun, musiałem dosyłać ponownie część dokumentów, które wysłałem już wcześniej poprzedniej opiekunce.
Trochę czasu zajęło im dowiedzenie się, gdzie ubezpieczona jest przychodnia. Twierdzili, że dyrektor nie chce udostępnić nazwy ubezpieczyciela. Po moim telefonie do dyrektora przychodni dowiedziałem się, że placówka z miłą chęcią udostępni nazwę ubezpieczyciela, lecz ta firma składa złe upoważnienie - dyrektor tak poinformował, dodał również, że kancelaria wie dlaczego przychodnia nie chce udostępnić danych ubezpieczyciela.
Uzyskali odszkodowanie, lecz kontakt z nimi słaby.
Moja ocena
Kompensja
kategoria: Odszkodowania
oferta: 1
jakość usług: 1
skuteczność: 2
ocena ogólna: 2
przystępność cen: 1
1.4
* maksymalna ocena 6