Widok
Dlaczego nie wolno chodzić po wydmach?
Opinie do artykułu: Dlaczego nie wolno chodzić po wydmach?.
Toaleta, przebieralnia i źródło chrustu - do tego przeważnie służą wydmy tym, którzy po nich chodzą. Tyle że przebywanie na wydmach jest zabronione i grozi otrzymaniem mandatu. Powodów tego jest co najmniej kilka.
- Nie znam się, ale wierzę, że jest to uzasadnione jakimiś względami praktycznymi. Dlatego zamierzam się stosować do zakazu - skomentował Albert z Olsztyna zapytany o zakaz wchodzenia na wydmy.
Tablice na granicy trójmiejskich plaż i wydm są w różnych ...
Toaleta, przebieralnia i źródło chrustu - do tego przeważnie służą wydmy tym, którzy po nich chodzą. Tyle że przebywanie na wydmach jest zabronione i grozi otrzymaniem mandatu. Powodów tego jest co najmniej kilka.
- Nie znam się, ale wierzę, że jest to uzasadnione jakimiś względami praktycznymi. Dlatego zamierzam się stosować do zakazu - skomentował Albert z Olsztyna zapytany o zakaz wchodzenia na wydmy.
Tablice na granicy trójmiejskich plaż i wydm są w różnych ...
Niech sobie ida do parku. Jest zaraz kolo plazy. Zeby tylko po wystawieniu tylka nie zapomnieli posprzatac swoich kupsk bo papieru i kup walajacych sie po ziemi w sezonie turystycznym jest od groma i ciut ciut. Tak drzecie buzki zeby po psach sprzatac, ale po sobie to juz nie potraficie wlozyc kupy do woreczka i wywalic do smieci. Wielcy kuzwa panstwo
rozumiem że Tobie toaleta nie potrzebna
bo po co toalety na plaży? Ech nasza polska mentalność, zrobić zakaz i być zadowolonym. Żeby ludzie nie sr..... w lesie trzeba postawić odpowiednią liczbę toitoi, postawić śmietniki żeby nie śmiecili i wyznaczyć miejsca gdzie można rozpalić ogień. To załatwi 80% problemu, 20% to tępe strzały i oni nawet jak mogą iść do kibelka to nasr........ na wydmę.