Widok

Długi i załadowany. Rekordowy statek w Porcie Gdynia

Opinie do artykułu: Długi i załadowany. Rekordowy statek w Porcie Gdynia.


Do terminalu BCT wpłynął jeden z najdłuższych kontenerowców w historii gdyńskiego portu. MSC Paris ma 334,07 m długości. Operacja wejścia nie była łatwa, ponieważ jest to prawie maksymalna długość statku, jaki może obecnie wpłynąć do portu i do tego był on prawie całkowicie załadowany.

MSC Paris ma 334,07 m długości, 42,8 m szerokości, 14,5 m maks. zanurzenia oraz 102 761 t nośności. Jego pojemność to 8 204 TEU. Nie jest najdłuższym z kontenerowców, jakie wpływały do ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja to sie zawsze zastanawiam jak to plywa

Niby tyle kilogramow a trzyma sie na tej wodzie i sie nie topi, a czlowiek nie moze stanac na wodzie. To jest magia i podziwiam tych wszystkich ludzi co to wymyslaja.
popieram tę opinię 66 nie zgadzam się z tą opinią 13

Wytwory szatana
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wystarczyło ukończyć podstawówkę
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 14

W podstawówce nie ma nic o fizyce, nic.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

No jak to jak. Położysz kawałek drewna na wodzie i posadzisz muchę to popłynie.

Ale spoko, wiem o co chodzi :> Magia.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

głupcy odpowiedzcie mu jak trzeba

prawa fizyki. połóż metalową miskę np w wannie i zobacz że pływa. wyporność wody jest ogromna
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ta położysz 20 kg miskę w wannie i będzie płuwać..... chyba po dnie, przed chwilà sprawdziłem!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Wody, wlej wody :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pan Janek jest Profesorem fizyki i trolluje z was.

A wy naiwniacy dajecie sie wpuscic w maliny jak ryby w sieci.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nie jest żadna magia...

tylko Prawo Archimedesa.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Gosc

Żadna maga tylko nauka prawa fizyki.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

95% gamoni komentujących tutaj nie załapało nawet w minimalnym stopniu o co Ci chodzi.
Ludzie to jednak są głupi. Ale aż tak wielu? Czy ten portal to zlepek czołówki
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

niestety z DCT nie mają szans.

przeładunki śmieszne jak na taki port.
popieram tę opinię 46 nie zgadzam się z tą opinią 61

nie zesr**j się. jeszcze 15 lat temu była tam plaża a nie żaden dct.
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 33

Wystarczyło 15 lat żeby wykosić Gdynię. Szacun.
popieram tę opinię 34 nie zgadzam się z tą opinią 8

ty jesteś smieszny łosiu
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 6

A co ma DCT do Gdyni?

Miał, gdy zaczynał działalność i w ciągu 2 lat odebrał portowi w Gdyni praktycznie wszystkich klientów możliwością przyjmowania większych statków i dumpingiem cenowym.
Czasu dumpingu właściwie już minęły a i Gdynia nie kopała się z koniem.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

ale pod warunkiem budowy nowej drogi prowadzącej od końca obwodnicy do portu
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 2

Gdynia to nie port. Gdynia to porcik w dzisiejszych czasach.
Az wstyd sie przyznac do takich rekordow.
popieram tę opinię 51 nie zgadzam się z tą opinią 50

To co powiesz o porcie w Elblągu?

oczywiście po zrealizowaniu strategicznej, ważnej i baaardzo potrzebnej inwestycji w przekop mierzeji.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 8

nie rozumiem o co chodzi? kto porównuje Elbląg do trójmiasta? przekop będzie inwestycją w turystykę... co to ma wspólnego z kontenerami?
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 10

daj sie ruskiemu trolowi wyszalec :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

10 lat temu plywalem na statkach tej wielkosci. Co sie zmienilo przez 10 lat w porcie Gdynia?!
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 4

Oba terminale kontenerowe po rozbudowie, nowe suwnice i nowe bocznice kolejowe.

Odstaw rum, bo chyba wzrok wypala...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 6

I co dała bocznica w GCT? Większe korki wagonów oczekujących. Bo teraz 2 bocznice są robione na 1 RST więc dało to tylko tyle że więcej wagonów sobie stoi na terminalu.
Jaki inny terminal w Polsce robi 1 mały skład nawet całą dobę? Wystarczy naprawić sprzęt i zamówić 2 osoby więcej na zmianę
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie jest prawie cały załadowany! tyle czasu bedzie trwała obługa tego statku? ale port jest niewydolny.

zobaczymy czy bez problemów wyjdzie z portu.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 19

Co minusujecie jak to sama prawda

W Gdańsku regularnie zawijają jednostki ponad 20 000 TEU, a Gdynia nawet jak skończy już inwestycje będzie mogła przyjmować max 14 000 TEU.

Ten co się nim teraz chwalą to raptem 8 204 TEU
popieram tę opinię 23 nie zgadzam się z tą opinią 12

Powyżej 20 000 TEU?

Jakie konkretnie?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 8

Sprawdź sobie na stronie DCT lub użyj Google
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jn.

OOCL Japan
OOCL United Kingdom
Madrid Maersk
Milan Maersk
MOL Tradition
+
większość TEU 19.000+
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzieki. Faktycznie.

Utknakem na etapie Maersk Mc Kinley :)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Chyba OOCL Utknakem?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

19 Teu

Podziel to na pół !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Jeszcze chyba OOCL germany.
Jak ja nienawidzę tych OOCLi, na złom to!! Ą projektanta ładowni na stos!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

sugestwyna opinia

Ale koncepcję si-fi mi Pan nasunął na myśl.
Kiedy feeder Gdańsk - Gdynia? hahahaaha
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

tak sie masturbujesz

jakbyś, co najmniej, był właścicielem DCT.
Ale nie jesteś...
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 18

Kontenery mocuje za 10 zł/h na umowie zlecenie to się podnieca.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

7900 brutto
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

pln? nieźle...

ale nie imponująco.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdynia bez szans

Niedawno w Gdańsku był 400 metrowy MSC Eloane, z ponad 2 razy większą nośnością DWT od tej "pierdoły" która stoi w Gdyni. Ale cóż, w Gdańsku dzień jak co dzień a w Gdyni święto :D
A skoro jesteśmy przy rekordach, to w Gdańsku były już dwa największe na świecie kontenerowce, OOCL Hong Kong i OOCL Germania, przy czym ten pierwszy Gdańsk ma na swojej regularnej trasie LL1 więc sorry Gdynia, ale z czym do ludzi.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 18

Jak już tak szpanujesz to napisz nazwę statku poprawnie, OOCL Germany.
Poza tym kolego, Gdynia - Port wewnętrzny, Gdańsk - Zewnętrzny. Rozumiesz?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 6

w Rotterdamie terminale kontenerowe sa w porcie wew i jednostki klasy tej klasy tam zawijaja.kolego
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

No i co z tego?

Każdy ma swój udział w torcie i robi swoje. Zamiast się cieszyć, że oba porty się rozwijają i przejmują ładunki do tej pory przeładowywane na Zachodzie, wy tworzycie jakieś durne, lokalne antagonizmy. Polacy...
popieram tę opinię 38 nie zgadzam się z tą opinią 2

+100

Przykre, prawdziwe.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 0

tym bardziej, że to jedynie plemienne waśnie zakompleksiałych słabo-silnych...

bo nie my na tym zarabiamy.
Popieram to końcowe westchnienie, Rejtanie...
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Do portu w Singapurze wpływając same największe statki, a przeładunek deklasuje DCT definitywnie.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

dlaczego szukać tak daleko?

Hamburg i Petersburg wystarczy. Pewnie dołaczy Kłajpeda, jak jej autostradę wybudujemy.
Tam nalezy szukać porównań i przeciwników...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak to prawda tylko że 4szt. w całym roku.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

ale to jest artykul o Gdyni i porcie Gdynia

i rekordach w tym konkretnym porcie.
Czy grupka lokalnych szowinistow z Gdanska musi zepsuc kazda wymiane zdan na Trojmiasto pl ?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wow, ale kolos... Do Gdańska co tydzień wpływają statki o ładowności trzy razy większej jak ten kapeć i nikt tak się nie "spuszcza"...
popieram tę opinię 45 nie zgadzam się z tą opinią 49

Przesadziłeś.

Największe - to m.in.:
Maersk Mc-Kinney Møller - 18 000 TEU.
Tymczasem rekordowy w Gdyni MSC Paris - 8 000 TEU.
Czyli "tylko" ponad 2 razy większe i zawijają znacznie częściej :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 9

Jak nie jesteś w temacie to nie wypowiadaj się. Do Gdańska zawijają statki armatora OOCL np. OOCL Hong Kong, które mają prawie 22.000 TEU
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

Masz bardzo stare dane. Wspomniany przez Ciebie kontenerowiec był kiedyś największy na świecie ale teraz są jeszcze większe i też pływają do Gdańska
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

To podziel się nazwą tych jeszcze większych statków
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

OOCL Hong Kong

21 413 TEU
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jest prawie

22 000 TEU
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ale co nas tutaj Gdańsk obchodzi?

W artykule mowa o Gdyni. Jak na istniejące warunki nawigacyjne w gdyńskim porcie, jest to duża jednostka. Po rozbudowie obrotnicy będą mogły wpływać jeszcze większe i na tym koniec możliwości portu wewnętrznego w Gdyni. Gdańsk ma korzystniejsze położenie geograficzne, dzięki czemu powstał Port Północny. Bardzo dobrze, że z tego położenia korzystają i mogą przyjmować największe kontenerowce świata.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 1

szkoda tylko ze Gdansk to dziura ktorą za 50 lat zaleje morze
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 10

Skończmy z napuszczaniem się nawzajem Gdyni i Gdańska. Zamknijmy oba porty i zróbmy jeden centralny poza Trójmiastem. Dobrą lokalizacją jest Bolszewo. Wiem co mówię bo mój szwagier pracuje w porcie w Bolszewie i mówi, ze są najwięksi w Polsce a może i Europie.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

Trzy razy x

Cos ci sie w obliczeniach pomieszało.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

i przy tym zwężyć estakadę do jednego pasa!
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Czyli dziś korki na estakadzie murowane zanim TIRy wyjadą z kontenerami.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

sugestywna opinia

Lekko ordynarnie, ale tu nie chodzi o ładne słowa, ale o miasto-port, którego aktualny rozwój nie nazwę minimalnym nawet.
Nie zes*ajcie się - tyle ode mnie.
Pogłębianie kanału między Helskim i Bułgarskim - wg mnie ok 10 lat za późno; "201" wg planu ma zostać zmodernizowana do końca 2022 roku - wg planu, a rzeczywistość dołoży do tego do 1-1,5 roku opóźnienia - skończą to i pewnie się okażę, że to za mało i rzeczywistość będzie bardziej wymagająca; stan stacji towarowej Gdynia Port - od dziesięcioleci tam się nic nie działo konkretnego chyba, więc nazwę to - dramat z główną gwiazdą w tle - stacja GP "KRZAKI"; dojazd do GCT - dalej ustawiacze luzują wagony na dojeździe do terminalu? ; kiedy zapowiadana elektryfikacja do BCT?; następnie - estakada Kwiatkowskiego - do zamknięcia dla aut "ciężkich", by chociaż mniej wydawać na utrzymanie i remonty / po 2 pasy na Hutniczej + tunel na Chyloni i tam wjazd na obwodnicę; +tunel ze śródmieścia na Oksywie dla udrożnienia ruchu na zachodzie Gdyni; + kolejowa przepustowość Orłowa i Sopotu, której nigdy nikt nie zwiększy; powtarzam nigdy nikt nie zwiększy ; + betonowy stolec Budynia w środku jakby nie było konkurencyjnego miasta-portu Gdańsk nad szlakiem kolejowym prowadzącym do gdyńskiego portu, dla mnie to oznacza nic innego jak blokada na transport "RID-ów" tą trasą w przyszłości i nie przekona mnie nikt do zmiany zdania.
Kiedyś napisałem, że koncepcja optymalizacji powyższych kwestii to system naczyń połączonych, a nie akcje "każdy sobie rzepkę skrobie".
Jakoś to działa, ale potencjalny wolumen, który Port Gdynia mógł przejąć jest w ciemno wg mnie taki, że dla przykładu tylko można byłoby Gdynie "zatkać"...
Dzień dobry, tu intermodal
popieram tę opinię 37 nie zgadzam się z tą opinią 8

Nadzieja w tym, że modernizacja linii 201 faktycznie dojdzie do skutku.

To otworzy równoległą nitkę kolejową do Gdyni.
Paradoksalnie "betonowy stolec Budynia" w tym pomógł, no i elektryfikacja PKM kusi sąsiadów. To nie przeszkadzają za bardzo.
Cała reszta to oczywistości, które każdy logicznie myślący człowiek widzi w kontekście rozwoju przedsięwzięcia jakim jest port Gdynia. Nie musi być fachowcem. To nie jest "rocket science".

Wychodzi na to, że nikt tego portu, po prostu, nie chce rozwijać. Podobnie jak gdańskiego, bo DCT nie jest Portem Gdańskim.

I cała układanka zaczyna logicznie się układać.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

Co to jest "betonowy stolec Budynia"?

Pytam poważnie, po prostu nie znam nazwy i mi nijak nie pasuje...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

centrum handlowe

zbudowane nad torami głównej linii kolejowej do Gdańsk Główny i nad kanałem Raduni.
Powstał w ten sposób tunel pod gmachem "użyteczności" publicznej (duża ilość ludzi), co rodzi zagrożenie związane z ładunkami niebezpiecznymi i ew. zamachami.
Oraz ogranicza przepustowość i możliwość ew. rozbudowy w kierunku Gdynia.
Ponieważ architektura tego przedsięwzięcia jest "specyficzna" (szczególnie od strony Armii Krajowej) oraz budowa tego tworu jest gorąco popierana przez władze miasta, nazywany jest właśnie jak nazywany...
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ok. Zrozumialem.

Układa się w logiczną całość niestety.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Poszukaj na google maps
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

chetnie przeczytam cały artykuł!!!!!!!

choc jedna osoba mądrzejsza od autora tego artukułu
brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

zacznij od: "Gminy okradły porty"

na gospodarkamorska.pl
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

O widzę kolega z branży i w temacie.... a pamiętasz jak 10 lat temu się śmiali, że trawa rośnie na placu DCT? Ale to się wszystko nam pozmieniało...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

i pomysleć, że Australiczycy najpierw byli w Gdyni

Ale nie zostali życzliwie przyjęci. Miasto miało inne plany, które forsuje do dzisiaj. I proszę nie pytać co miasto ma do tego. Wiemy co ma...
Do apartamentów na nabrzeżach miały mieszkańców wozić stępowe gondole...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

No alel przecież to wszystko jest robione. Te kilka lat opóźnienia ma byc powodem do nie robienia nic?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Sugestywna opinia

Pan chyba o innym porcie napisał. Estakada w obecnym kształcie nie powinna funkcjonować, tylko wjazd/wyjazd z portu winny być za Hutniczą na Chylonii; stacja towarowa to w dużej części parking czy miejsce odstawki dla wagonów CARGO stąd np. zwrot GP "krzaki";do tego tunel na Oksywie, by na zachodzie zmniejszyć ruch przy porcie.
Ale dla Pana projekty, analizy i przetargi do roztrzygnięcia to faktyczne ruchy w ramach modernizacji portu ku znacznemu rozwojowi....nic tylko gratulować sposobu myślenia.
Prawda jest taka, że za lat X Gdynia przestanie być miastem- portem tylko miasto z portem jako dodatek.
Zakończą modernizację 201, może GP zacznie być robione także do tego czasu. MTM będzie sobie bił kasę na estakadzie i następny zestaw wjedzie w autobus czy trajtka, bo to kwestia czasu aż następnemu hamulce się zepsują.
To nie jest tylko moja opinia, że obecny rozwój to stagnacja.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Duży statek w BCT !!! Wow, brawo !!!

Proponuję ustanowić dzień 26 kwietnia świętem BCT, wydać bankiet, przypiąć kilka medali zarządowi, wypłacić premie i rzecz jasna pochwalić się tym sukcesem w TV (może nawet prezes jakieś orędzie mógłby wygłosić).
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 4

Zaladowany???

Trzeba wyjasnic ze 8204 TEU to maksymalna ilosc kontenerow jaka moze przewiezc ten statek ale pustych i 20 stopowych, wiec skoro mial na pokladzie okolo 7500teu to ilosc pelnych byla niewielka. Podawajcie bardziej rzetelne info
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

7500 teu

A ja chcialbym wiedziec ile w tej calej ilosci kontenerow jest z ladunkiem a ile pustych?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To ze wpłynoł ledwo ledwo na nabrzeże helskie to kapitanat portu był z******y jak i obsługa holowników ferpley.Zobaczymy jak będzie gorsza pogoda to wtedy żaden kapitan statku nie pozwoli wpłynąć.Druga rzecz to liczy się ile BCT przeładuję kontenerów bo od tego ma zapłacone a nie od tego ze taki wielki w skali Gdyni wpłynoł jak rajcują się Gdynianie.Armator MSC podał tak naprawdę kroplówkę BCT bo bez nich juz by zbankrutował.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 4

Bardzo trafnie to określiłeś - "kroplówka dla BCT" - jak to na OIOMie.

A kiedy BCT wyjdzie z OIOMu? Jak tylko zwolni się miejsce w kostnicy.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Przeładunki w pierwszym kwartale 2018 r

DCT Gdańsk: 471 575 TEU (+45,2%)

BCT Gdynia: 91 669 TEU (+0,6%)
GCT: Gdynia: 100 915 TEU (+33,4%)
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 1

a może, po prostu, rynek urósł ?

Jednak nalezy pamiętać, że stać to znaczy sie cofać.

"Gdynia coraz mniejsze udziały w rynku" - to nie jest powód do radości.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przecież właśnie o tym napisałem

To tak ja by się cieszyć, że przez 10 lat pensja urosła nam o 100 zł kiedy inni zarabiają na tym samym stanowisku więcej o 900 zł
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale w BCT jaki mega wzrost - aż o 0,6% !!!

A konkurent z naprzeciwka wzrost o 33,4%. Coraz bardziej coś chyba w zarządzaniu szwankuje, bo tor wodny podejścia do obu nabrzeży przecież ten sam.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie sam tor decyduje.

DCT jest portem zewnętrznym.
BCT w porównaniu z nim jest pokretny i ciasny. No i ta obrotnica...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Cuda w Gdyni

Tam gdzie jest port będzie deweloperka, tam gdzie teren turystyczny - port.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brawo gdynia

My w Gdańsku w DCT przyjmujemy takie i większe dwa razy w tygodniu trzymamy kciuki może za 20lat nas dogonicie
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 12

Taaaa

To pochwal się ile zarabiasz i jak cię wyzyskuja hahha w bct zarabiają więcej niż ty murzynie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

I do tego w BCT nie ma wyzysku, mobbingu, chorej rywalizacji dla zdobycia "buźki" na tablicy ...

wszyscy pracownicy są zadowoleni z wypłat, z pakietu socjalnego, są koleżeńscy, wiecznie szczęśliwi, zawsze wypoczęci, nie pozywają firmy do sądów, i z wzajemnością kochają prezesa.
Nic dodać, nic ująć - BCT to kraina miodem i mlekiem płynąca.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Napisz prawdę .Całe Wejcherowo i Puck Mrzezino w d*pe wchodzą brygadzistą łapuwy idą w postaci kasy konto .Jak chcesz zarobić na sts e to dobrze smarujesz to wtedy zarobisz.I bzdur nie opowiadaj ze lepsze zarobki niż w DCT.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ta zatrudniony u konia.Ryra po 300 godzin.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kosztem pracowników którzy zatrudnieni są za pośrednictwem agencji pracy.Ryraja po 12 godzin u Konia i potem 8 w GCT .
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jeden wart drugiego
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Na oficjalnej stronie Gdyni kłamstwo, że to jeden z największych kontenerowców świata, a on się ledwo w pierwszej setce mieści

Przeładunki w Porcie w Gdańsku w pierwszym kwartale zwiększyły się o 47,5 % do 10,9 mln ton. W Gdyni wzrost zaledwie o 3,8% do 4,7 mln ton
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Fizyka i Woda

To Podstawowe Prawa Fizyki trzymają te 100.000. Ton na wodzie, a nie magia.! Kształt jednostki pływającej i środek pusty trzyma to na wodzie.!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

MSC wprowadzi dwa statki oceaniczne na BCT

Będzie połączenie z Australią, Singapurem, Bliskim Wschodem, Afryką i Morzem Śródziemnym.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

to beda te same federy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

jakie feedery ?
bezpośrednie połączenia oceaniczne.
feederów już nie będzie, bo te dwa statki oceaniczne tygodniowo zabiorą cały ładunek, także feederowy przeznaczony do innych portów, niebezpośrednich.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

to jest oficjalna zapowiedz MSC a nie pitu pitu

a reszty zdania nie rozumiem
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ach, te zapowiedzi.

Prezes BCT też zapowiada różne zamierzenia, wizje i co ? I na zapowiedziach się kończy.
Drugi od zapowiedzi to prezes portu - oficjalnie - w mediach - zapowiedział połączenie BCT z GCT, zapowiedział w mediach budowę obrotnicy oraz portu zewnętrznego i tak w kółeczko (po kij obrotnica, skoro skupiamy się na porcie zewnętrznym?).
To właśnie pitu, pitu a jak czegoś nadal nie rozumiesz, to pora poważnie się nad sobą zastanowić.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Co jest z tobą nie tak ?

To nie są już nawet zapowiedzi, tylko właśnie to się stało. Od początku maja.
Sprawdź sobie internet i przestań produkować takie komentarze, bo to już jest trolling.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Swietnie, ze port w Gdyni sie rozbudowuje. Jak widac w branzy morskiej jest dobra koniunktura i ogromny potencjal dla rozwoju. Mam nadzieje, ze wzrost przeladunkow oraz inwestycje czynione w porcie pociagna rowniez inwestycje w infrastrukture taka jak rozbudowa drog wokol portu lub poprawa transportu kolejowego. Powinno sie tym zajac nasze panstwo z budzetu centralnego, bo to przeciez swietny interes, ktory napewno sie zwroci. To, ze DCT ma lokalna konkurencje uwazam za bardzo zdrowe i korzystne dla obu portow. Podobaja mi sie rowniez plany budowy portu zewnetrznego.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jakbyś chociaż na kilka dni wytrzeźwiał, to już byś nie był taki zadowolony.

Zwłaszcza jakbyś ogarnął ten kosmiczny (jednocześnie komiczny) plan budowy portu zewnętrznego !!! To wizja na równi z wizją budowy elektrowni atomowej w Żarnowcu - potrzebna jest naprawdę duża wiara (bo w pismie jest napisane "błogosławieni co nie widzieli a uwierzyli").
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Gdzie statek ma brzegi ?

?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

plemiona w ataku

dalej się ludzie gryźcie w komentarzach w stylu port w Gdańsku kontra port w Gdyni, który to jest lepszy itd, walka plemion trwa, dopóki nie zaczniemy się wzajemnie szanować i widzieć wspólne dobro w każdym, nawet małym sukcesie jakiegoś polskiego miasta lub polskiej firmy, to w tym kraju nic się nie zmieni. A tak na marginesie - port w Hamburgu się cieszy z tych naszych wojenek.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wstyd,najwieksze dziury na świecie mają porty większe od Gdyni

To jest porcik dla maluchów na dzień dzisiejszy,nie znaczący kompletnie nic w obecnym czasie.Managerowie tego miasta,na zieloną trawke,komuną aż pachnie,zero rozwoju,wręcz miasto sie cofa,zero inwestycji przemyslanych ,rozwojowych.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Managerowie tego miasta na zieloną trawkę - zgadza się ale

na tej łączce powinni im towarzyszyć niektórzy managerowie terminali.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

8400Teu to dziś zwykły feeder co dziury odwiedza

Niestety taka prawda.Kapeć mały i tyle
Gdynia za naszego managera to wstyd
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

Poza linia Asia-Europe większość jednostek jest w granicach 5-10t teu.
Nie pitol marynarzu bzdurexow
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Super

Dla przewoźników to bardzo dobra wiadomość niech odciążą DCT (wieczny problem z "oknami" wjazdowymi) puste puszki MSC i tak trzeba składać w Gdyni więc lepiej jeśli MSC będziemy pobierać w BCT
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry