Widok

Do przemyślenia

Oferta: Potrafią naprawdę dużo. Kompleksowy remont to nie problem dla nich.
Obsługa: Pan Krzysztof jest miłym człowiekiem. Niestety trochę przecenie swoich pracowników. Ci z kolei są bardzo symaptyczni, ale mimo naszych próśb pewne prace chcieli wykonywać za wszelką cenę po swojemu. Ostatecznie jest tak jak chcieliśmy i to się liczy.
Jakość usług: Tu mam największe uwagi. W kilka tygodni po zakończeniu remontu znalazłem trochę usterek i niedociągnieć. Większość naprawiłem sam. Generalnie nie jest źle, ale przyznaję spodziewałem się wyższej jakości. Jakość na poziomie innych firm na rynku. Przeciętnie.
Czas realizacji: Szybko i sprawnie. Inna sprawa, że ekipie bardzo spieszyło się do innego remontu co nieraz powtarzali, a co niestety odbiło się na jakości. Szkoda.
Przystępność cen: Tu jest nieźle. Firma dba o prestiż i myślałem, że będzie drożej niż było. Stosunek jakości do ceny jest akceptowalny.
Podsumowując: wybraliśmy tą firmę za względu na opinie. Nie było do końca tak jak piszą inni. Z drugiej strony ani nie jesteśmy zachwyceni, ani specjalnie rozczarowani. Chłopaki muszą jeszcze nauczyć się proklienckiego podejścia i podszlifować swój fach i będzie dobrze
Moja ocena
FLORIAN - kompleksowe remonty mieszkań kategoria: Usługi remontowe i budowlane
oferta: 5
 
obsługa: 4
 
jakość usług: 3
 
czas realizacji: 5
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 4
 
4.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu

Szanowni Państwo.
Staramy się wykonać powierzone zadanie najlepiej jak tylko się da. Niestety w tym konkretnym przypadku plany co obsady realizacji pokrzyżowały nam choroby pracowników i faktycznie źle dopasowałem obsadę do zakresu. Mój błąd i na przyszłość wyciągnąłem już wnioski.
Natomiast jeśli Państwo już czytacie moją odpowiedź. Jeśli zdarzyłoby się tak że zauważycie po czasie że są jakieś usterki, proszę o telefon. Napewno przyjadę ja lub któryś z pracowników i dokończy lub poprawi dany element. Nasze wyjście z mieszkania nie oznacza że wyjechaliśmy na koniec świata. Jesteśmy tu i wciąż do Państwa dyspozycji.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 9
Jeśli ekipa wykonując u mnie zlecone prace powtarzałaby mi wielokrotnie że spieszą się gdzie indziej, to skromnie rzecz biorąc - podziękowałbym im za pracę. Nie za bardzo mieści mi się w głowie jak firma może mówić klientowi który zamówił ich usługi że "spieszy się gdzie indziej". Oznacza to chyba niezbyt poważne traktowanie tegoż zlecenia - co jak sam Pan zauważył, odbiło się na jakości. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry