Widok

Droga do Torunia

Motoryzacja Temat dostępny też na forum:
Jechał ktoś może w ciągu ostatnich paru dni do Torunia luib nawet dalej? Da się spokojnie jechać czy też trzeba wyjechać 3 godziny wcześniej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Da się jechać spokojnie. W poniedziałek do Torunia jechałem z Gdańska 2 godziny więc praktycznie bezproblemowo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy jadąc do Torunia A1, zaoszczędzimy dużo czasu w porównaniu do zwykłej "1"? Jesli komuś sie nie spieszy, czy polecacie jazdę zwykłą drogą zamiast A1, czy są obecnie jakieś remonty na trasie przez Tczew? dzięki za info.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja smigalem "1" bo na A1 mi sie nudzi:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
na 1 nie da sie smigac bo, jak otworzyli a1 to w promocji byly chyba zestawy znakow: zakaz wyprzedzania + 50kmh :)

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeżdżę do Torunia kilka razy w roku od 24lat więc coś wiem na ten temat ;)

Jadąc starą 1 z Gdańska do Torunia dojeżdżałem w 2,5-3 godzin
Teraz jeżdżąc przez A1 dojeżdżam w max 2godziny i o wiele bezpieczniej.

Jeź A1 nie warto oszczędzać ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sosna-ja smigam,mam takie przywileje:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ile teraz kosztuje A1 ?? ostatnio jak jechałem to było po 16,5 albo 17,5 latem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
I nadal kosztuje tyle samo
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jadąc do Ciechocinka,czy warto skorzystać z obwodnicy Torunia,bo słyszałem, że jest tam często korek i przebudowa do parametrów autostrady, może lepiej jechać przez miasto? prosze o informacje czy ktoś z państwa ostatnio jechał tamtędy? pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0