Widok
Droga przez mękę.
Witam.
Zleciłem im przeciągnięcie kabla w hipermarkecie. Podałem namiary na osobę, która ma wiedzę na temat infrastruktury na obiekcie. Nie wystarczyło.
Zanim ruszą 4 litery oczekują planów budynku (a ja mam dostęp tylko do planów części wynajmowanej przez moją firmę). O tym, że nie podejmą się pracy dowiedziałem się dzwoniąc do nich po 2 tygodniach od złożenia zlecenia.
Inna firma pojechała na miejsce, obejrzała, wykonała robotę ... morał: da się.
Zleciłem im przeciągnięcie kabla w hipermarkecie. Podałem namiary na osobę, która ma wiedzę na temat infrastruktury na obiekcie. Nie wystarczyło.
Zanim ruszą 4 litery oczekują planów budynku (a ja mam dostęp tylko do planów części wynajmowanej przez moją firmę). O tym, że nie podejmą się pracy dowiedziałem się dzwoniąc do nich po 2 tygodniach od złożenia zlecenia.
Inna firma pojechała na miejsce, obejrzała, wykonała robotę ... morał: da się.
wypowiedź zmoderowana ( 2012-02-02 15:46:53)
Moja ocena
BANTEL TELEKOM
kategoria: Instalacja sieci komp.
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowny Panie,
Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z naszych usług - tym niemniej pragniemy sprostować opis całej sytuacji.
Do naszej firmy wpłynęło nie zlecenie, a ZAPYTANIE o ofertę na wykonanie przyłącza telekomunikacyjnego o długości 200 metrów. Mając na uwadze profesjonalizm świadczonych przez nas usług, jeszcze tego samego dnia zapytaliśmy Pana o projekt techniczny wykonawczy i odpowiednie uzgodnienia prawne, konieczne do wyceny i realizacji prac. Odpowiedział nam Pan, że „projekt jest uzgodniony”, ale ostatecznie okazało się, że wskazana przez Pana osoba, nic o takim projekcie nie wie. W tej sytuacji zrezygnowaliśmy ze złożenia oferty, tym samym nie mogliśmy otrzymać zlecenia, na które się Pan powołuje. Wydaje nam się, że mamy pełne prawo do rezygnacji z ubiegania się o zlecenie, szczególnie w sytuacji, gdy w naszej ocenie nie bylibyśmy w stanie wykonać go prawidłowo lub w terminie (mając zaangażowanych pracowników w inne projekty). Nie bardzo rozumiemy, dlaczego oczekiwał Pan od nas bezwarunkowego podjęcia się każdych prac, na jakie wpłynie do nas zapytanie.
Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z naszych usług - tym niemniej pragniemy sprostować opis całej sytuacji.
Do naszej firmy wpłynęło nie zlecenie, a ZAPYTANIE o ofertę na wykonanie przyłącza telekomunikacyjnego o długości 200 metrów. Mając na uwadze profesjonalizm świadczonych przez nas usług, jeszcze tego samego dnia zapytaliśmy Pana o projekt techniczny wykonawczy i odpowiednie uzgodnienia prawne, konieczne do wyceny i realizacji prac. Odpowiedział nam Pan, że „projekt jest uzgodniony”, ale ostatecznie okazało się, że wskazana przez Pana osoba, nic o takim projekcie nie wie. W tej sytuacji zrezygnowaliśmy ze złożenia oferty, tym samym nie mogliśmy otrzymać zlecenia, na które się Pan powołuje. Wydaje nam się, że mamy pełne prawo do rezygnacji z ubiegania się o zlecenie, szczególnie w sytuacji, gdy w naszej ocenie nie bylibyśmy w stanie wykonać go prawidłowo lub w terminie (mając zaangażowanych pracowników w inne projekty). Nie bardzo rozumiemy, dlaczego oczekiwał Pan od nas bezwarunkowego podjęcia się każdych prac, na jakie wpłynie do nas zapytanie.
wypowiedź zmoderowana (obiekt z panelu, 2012-02-02 15:46:53)