Nie będę opisywał, jak takie podejście do mnie – klienta Waszego banku mnie zirytowało. Muszę przyznać, że tych panów nie powinno tam w ogóle być, może gdzieś w odosobnionym zakładzie karnym znaleźli by pracę ponieważ zachowaniem swoim przypominali funkcjonariuszy UB patrzących na wszystkich lekceważąco. Oni zadecydowali swoim zachowaniem czy kierownik porozmawia i wysłucha klienta banku a według mnie nie oni są przedstawicielami banku. W tym samym czasie do banku próbował dostać się inny klient, który był tak samo, jak ja zaskoczony sytuacją. „Gratuluję” Państwu wyboru tak „dobranej” i „profesjonalnej” obsady, bo jak widać już od progu wystawiacie sobie w ten sposób złą opinię. Jednocześnie informuję, że rezygnuję z Państwa usług, bo na takie traktowanie sobie nie pozwolę. Brak kompetencji, brak stosownej informacji na stronie internetowej, a jedynie mała informacja na drzwiach spowodowała, że narażony zostałem na płacenie odsetek.