Widok

Duże logo mała firma - wielkie rozczarowanie!

Złapałem "gumę" w busie - więc trzeba było działać. Samochód stał w mojej firmie - więc szybko zdjąłem koło i pojechałem do serwisu CNF - okazało się, że opona jest do wyrzutu. Więc zostało mi tylko zamówić nową oponę - i tu zaczyna się historia małej firmy - gruby Pan w tłustych włosach poinformował mnie, że koszt opony to 260 zł - i poprosił o zaliczkę, niestety firma jest na tyle mała, że zaliczki nie mogłem zapłacić kartą - bo będą problemy księgowe (o dziwo jako student pracowałem w hurtowni w 2005 r gdzie przyjmowałem rozliczenia gotówką i kartą na jednym rachunku - dziwne?!). Firma zaryzkowała i sciągneła oponę bez zaliczki :D - niestety następnego dnia okazało się ze opona kosztuje już 295 zł - i za tyle moge ją zakupić - niestety pana w tłustych włosach nie było aby wyjaśnić różnice w cenie a ja nie miałem zaliczki, która by świadczyła o cenie jaką usłyszałem- miał sprawę wyjaśnić dzień później, nie wyjaśnił. Jako że samochód pracuje zakupiłem oponę i nie chodzi mi o te 35 zł - ale o to, jak potraktowali klienta, który serwisuje u nich 5 aut i quada (cała moja familia), no cóż - niestety ale taki serwis będę omijał wielkim łukiem - a Panowie stracili klienta.
Moja ocena
CNF Autoserwis kategoria: Opony - sprzedaż
obsługa: 3
 
oferta: 1
 
jakość usług: 5
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowny Panie

Po rozmowie z pracownikiem który od Pana przyjmował zamówienie na oponę wyżej wymienioną, stwierdzam co następuje. Kwotę 260 zł za taką oponę znalazł znalazł Pan sam na jakimś portalu internetowym. Zdecydował się Pan jednak na zamówienie tej opony u nas, ponieważ sprawa była pilna. Pracownik po sprawdzeniu dostępności u naszych dostawców zaoferował cenę tej opony wraz z przesyłką za 295 zł. Tłumacząc że kwota którą Pan zaproponował jest niższa od naszej ceny zakupu. Kwotę 295 zł Pan zaakceptował. Ubolewam jedynie że przez niedopatrzenie sprawa nie została wyjaśniona niezwłocznie dnia następnego po zakupie, za co serdecznie Pana Przepraszam.

Z Poważaniem
Krzysztof Sikorski Firma CNF
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry