Widok

Dzięki Amelek

Banino Temat dostępny też na forum:
Internet od ostatnich dni mocno się poprawił!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 8
Totalne dno. Internet praktycznie nie działa od kilku dni. Niechęć tylko wlasciciel nie pisze, ze to nieprawda lub trzeba zgłaszać prywatnie , bo on nic nie wie. Jak będzie trzeba to wrzucimy zdjęcia ze zgłoszeń!
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 6
To zmień operatora i tyle...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 7

O zgłoszenia prywatnie jak najbardziej nadal prosimy - aktualne a nie wrzucane z kiedyś, bo sytuacja się zmienia, cały czas coś robimy. Był czas pewnego zastoju po dużych nieplanowanych wydatkach wiosną ubiegłego roku, teraz staramy się to nadrobić. Sieć jest dość rozległa i nie da się zrobić wszystkiego w jednej chwili, warunki zimowe też nie ułatwiają prac, ale nie stoimy w miejscu. Dzisiaj zmienialiśmy urządzenia na głównym maszcie, by przetestować jedno z podejrzeń co do możliwej przyczyny problemów. Mamy też już swoje 5G o którym ostatnio dużo się mówi - testujemy nowe rozwiązanie radiowe którym da się przesłać prawie gigabit, niestety ma też swoje ograniczenia więc nie da się tego użyć wszędzie gdzie by się chciało - ale w kilku miejscach sieci już działa.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 4

5G to tylko na ptaki źle działa i nic więcej, już w Hollandi w Den Hagg pokazali
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Przy 60 GHz (długość fali 5 mm) najmniejsza przeszkoda tłumi sygnał prawie całkowicie - więc to raczej ptaki źle działają na 5G jak siadają na antenach, pewnie chciałyby się trochę ogrzać w zimie ale nadajnik ma za małą moc by dało się poczuć ciepło... Jak się boicie to bójcie się radaru na lotnisku, on ma coś około 250 kW.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Proszę nie ściemniać o jakimś 5G . Proszę nie wciskać tego typu kitu nieświadomym klientom tylko wziac się porządnie za konserwacje sieci, potencjał w miejscowości jest duży i mając bazę klientów nie rozumiem jak można nie inwestować odpowiednio dużej gotówki ...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 5

Szanowny Kliencie, cały czas coś gdzieś konserwujemy, kitu nie wciskamy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

"przetestować jedno z podejrzeń co do możliwej przyczyny problemów" - trwających już 5-10 lat ? :D

hahahaha.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Hahahaha nie, chodzi o problem z jednym konkretnym typem urządzeń dostępnych od kilku miesięcy - które mają pewną fabryczną niedoróbkę którą trzeba było samemu poprawić. Problemy 5 lat temu były inne (straty pakietów na nowym bardzo drogim łączu 80 Mb/s po radiolinii - duży ogólnopolski operator potrzebował 4 miesięcy by naprawić, w tym 3,5 miesiąca twierdził że to niemożliwe, a problem był realny i wystąpił jeszcze później u 2 kolejnych operatorów a całkiem niedawno też w naszej własnej sieci ale wtedy już od razu było wiadomo jak mu zaradzić), a 10 lat temu jeszcze inne (brak możliwości technicznych TPSA by zwiększyć DSL 2 do 4 Mb/s).
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dziś, w odpowiedzi na zgłoszenie awarii polegającej na tym, że internet działa z prędkością 1-3 Mbps (w porywach 4 do 5), dopiero po ponagleniu otrzymałem od amelek.net odpowiedź, że to nie jest awaria, prędkość nie jest gwarantowana, amelek.net zaś "dokłada wszelkich starań by poprawić ale nie potrafi podać dokładnej daty - jest zbyt wiele niewiadomych." Cokolwiek miałoby to oznaczać :D
W tej sytuacji serdecznie polecam... konkurencję, która za podobną cenę gwarantuje 80% prędkości podanej w umowie. Nazwy nie podam - wystarczy poszukać i poczytać.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tu rzeczywiście coś jest nie tak. Proszę o certyfikowany pomiar narzędziem ze strony https://pro.speedtest.pl/ i podesłanie wyniku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

50 razy wysylalem, z pingami, wynikami. Dobre pol roku albo lepiej jak tak jest. Na chwile przed wystawieniem faktury sie poprawia, potem znowu jak powyzej.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Uwaga - certyfikowany pomiar - https://pro.speedtest.pl/ - jest dostępny od grudnia 2018, więc nie pół roku. Nie bez powodu proszę o taki. A sprzęt naprawdę nie wie, kiedy są wystawiane faktury.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Szanowny Panie.
Komunikacja pomiedzy nami na ten temat trwa od polowy zeszlego roku.
Nigdzie nie bede sie rejestrowal, czego wymaga strona.
Do Pana jest dobre polaczenie, problemem jest PANA wyscie na swiat.
Nie musze sobie udowadniac ze internet nie dziala jak strony otwieraja mi sie po kilkanascie sekund, a obejrzenie filmu na Youtube graniczy z cudem i nerwica z powodu zacinania na najgorszej rozdzielczosci.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Problemem było wyjście w świat, ale już nim nie jest. Więc na razie nie wiadomo, co jest. Niewykluczone że coś jednak u Pana. Bez certyfikowanego pomiaru nie jestem w stanie tutaj pomóc.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

A jednak sie poprawilo, da sie?, Ciekawe na jak dlugo.
http://www.speedtest.pl/wynik/200826910

Czy odnosnie poprawy tez Pan chce certyfikowany pomiar?
Bo ewidentnie widac ze Cos Pan zrobil, zazwyczaj pomaga na chwile.
Na Pana laczu nie da sie pracowac komercyjnie bo nigdy nie wiadomo co i kiedy sie stanie z internetem, ze strony beda sie ladowac po kilkanascie sekund, ogladanie materialow filmowych jest abstrakcja.
Jak sie zainterweniuje publicznie na krotka chwile jest poprawa.
Codziennie robie sobie kilka zrzutow z pomiarow, ogolnie jest tragedia i nie jestem w stanie czegokolwiek robic zwiazanego z internetem.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Właśnie nic nie zmieniałem - i mam alibi: w tym czasie jechałem samochodem z biura do domu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

hahahaha to te niecałe 8mb to poprawa:)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

hahahaha to te niecałe 8mb to poprawa:) . Nie no da się
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

"Nie bez powodu proszę o taki."
No... Dzięki temu poprzednie lata niedociągnięć mają szansę pójść w niepamięć :D Nie bez powodu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Volta, Inter-Komp czy Orange Światłowód? Bo gwarantowanie czegokolwiek na radiu, w paśmie ogólnodostępnym gdzie nadawać każdy może, to bajki. Prawie dokładnie na linii między Panem a nami jest baza konkurencji która mówi że gwarantuje - to też nie jest bez wpływu. Ustawowy czas odpowiedzi na reklamację usługi telekomunikacyjnej to 30 dni, ale jak żąda Pan natychmiastowej odpowiedzi tego samego dnia to co mam napisać? Poza tym nieładnie cytować prywatnego maila na forum publicznym i jeszcze powtarzać w innych wątkach. Sieć radiowa jest rozległa, problemy są w różnych miejscach i nie da się ich wszystkich rozwiązać w jednej chwili. Zima też nie sprzyja chodzeniu po dachach i masztach - jednak co chwilę coś gdzieś robimy. Wyjście w świat jest już wystarczające - jak ktoś potrzebuje gwarancję, ma widoczność i nie musi być tanio to możemy to zrobić radiolinią. Dla niedowiarków (tak, z zewnętrznego serwera, teraz w godzinach wieczornych): https://www.speedtest.net/result/8019646267
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedzi na zgłoszenie awarii nie są korespondencją prywatną. Nie Volta, nie Inter-Komp i nie Orange Światłowód. Nie wiem, czy to bajki - nie muszę wiedzieć, bo jestem konsumentem - ale taka deklaracja chroni mnie przed taką odpowiedzią, jak dzisiejsza Pańska (niczego nie gwarantuję i nie wiem, czy i kiedy usługa będzie pełnowartościowa - za dużo niewiadomych). Przynajmniej mam jakąkolwiek możliwość bronić się przed niewykonywaniem zobowiązań. Nie interesuje mnie, co jest pomiędzy ani w którym miejscu. Płacę za usługę i chcę z niej normalnie korzystać. U Pana obecnie nie mam takiej możliwości. Za internet do wysyłania maili bez załączników (albo z małymi) nie muszę płacić 73,80 / mies. dodatkowo. To obsłuży mi internet w komórce.
Jak już pisałem, wcześniej było w miarę OK - ale obecne działanie usługi jest nie do przyjęcia.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dla niedowiarków, zrzut z prędkością połączenia amelek-amelek
https://www.speedtest.net/result/8019664506
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Połączenie "amelek-amelek" to właśnie sieć radiowa, tutaj zwykłe 5GHz w mocno zaszumionej okolicy. Da się coś poprawić, ale nie natychmiast - są miejsca gdzie jest gorzej i tymi zajmujemy się w pierwszej kolejności. Są i takie gdzie jest lepiej, zwłaszcza tam gdzie nie ma (jeszcze) nadmiaru konkurencji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Proszę Pana, jeszcze miesiąc temu prędkość "na świat" w Pańskiej sieci (z punktu widzenia mojego miejsca zamieszkania) wynosiła minimum 10Mbps, a bywały wieczory, że było to 40 Mbps... Nigdy nie schodziła poniżej 8-10 Mbps.
Mnie nie interesuje "może kiedyś". Skoro w tym samym "pudełku" postanowił Pan "upchać" 10 czy 20 razy więcej użytkowników niż Pańska infrastruktura jest w stanie udźwignąć... to o czym tu gadać? Za obecny poziom usług jestem gotów płacić Panu - tylko z racji dotychczasowej sympatii - 10 złotych miesięcznie. Brutto. I nie daję gwarancji stałości ani częstotliwości opłaty.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szymon dlaczego nie zmienisz dostawcy tylko się męczysz z amelkiem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dodatkowo nie możesz przewidziec, kiedy będziesz mógł płacić więcej, a nawet jeśli wiesz to nie powiesz, bo świat jest pełen Twoich wrogów, którzy czyhają na tę informację.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Technologie

Lepszy będzie tradycyjny zegarek czy smartwatch (25 odpowiedzi)

Witam. Pytanie do wszystkich posiadaczy smartwatchy i nie tylko. Mianowicie zawsze byłem nieco...

Oprogramowanie pod sklep internetowy (17 odpowiedzi)

Jakie polecicie oprogramowanie pod sklep internetowy ?

Ochrona telefonu (15 odpowiedzi)

Hej, Ostatnio kupiłam pancerne etui na telefon, widziałam też na stronie tej firmy, że mają tzw....

do góry