Obsługa podczas pierwszej mojej wizyty w tym salonie sprawiała wrażenie "lekko" niezadowolonej mimo, że byłam wcześniej umówiona na przymiarkę halki. Miałam wrażenie, że Paniom przeszkadzam i czułam się zbędnym dodatkiem do tego "salonu" Mimo tego zdecydowałam się zamówić welon z dostępnego katalogu. Wpłaciłam zadatek i usłyszałam, że welon bedzie do odbioru za ok 2 tyg. Nie był to jakiś specjalnie udziwniony model wiec 2tyg uznałam za czas maksymalny. Zostawiłam swój numer tel i miałam czekać na wiadomość. po 18 dniach zadzwoniłam z pytaniem czy mogę go już odebrać. Po 2krotnej interwencji telefonicznej nie potrafiono udzielic mi odpowiedzi. Cały czas mnie zbywano i tłumaczono się nieobecnością pracownika za to odpowiedzialnego. Na miejscu okazało się, że welon bedzie za następne 5dni a info o tym wyslaly na błędny numer !!. Nie uslyszalam slowa przepraszam a atak słowny na mnie 4 pracownic uważam za niestosowność i brak szacunku do klienta. Na do widzenia wypomniano mi, że robie awanturę o marne 50 zł zadatku, którego zwrotu zażądałam, oraz wypomniano mi, że Panie zrobiły mi przysługę sprzedając mi halkę do mojej sukni i pozwalając przymierzyć mi ją w salonie W SUMIE NIE NIE NIE!