Widok

Efektywne kursy, szkolenia czego się teraz uczycie?

Chciałabym wykorzystać nie tylko czas kwarantanny, ale także mój urlop macierzyński na wartościowe kursy. Chciałabym podszkolić swój język angielski oraz zacząć się uczyć niebawem włoskiego.
Myślałam też nad jakimś kursem z finansów, ale sama nie wiem. Ukończyłam studia kosmetyczne i chciałabym otworzyć w przyszłości swój salon a w danej dziedzinie jestem zielona.
Z góry dziękuje za komentarze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Polecam angielski z Enlinado - dwa tygodnie temu trafiłem na Darka lekcje na fb i prezentuje bardzo ciekawe podejście do nauki angielskiego poprzez naukę 500 zwrotów :)


Dzisiaj już pisałem z kilkoma Native Speakerami z UK i USA (bezpłatnie) i oprócz podszlifowania angielskiego można tez dowiedzieć się wiele innych ciekawych rzeczy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

uczę się od kilku dni muszę przyznać, że bardzo fajna metoda nauki. Dlugo czegoś takiego praktycznego szukałem. Ja mam na naukę języka rok, ale tutaj dzięki praktyce zaczynam mówić co jest dla mnie dziwne, bo nie przejmuje się gramatyką tylko gadam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Super, właśnie widziałam darmową lekcję kursu i bardzo mi się podoba taka metoda nauki.
W wolnym czasie dużo czytam, staram się zaczac oglądać filmy z napisami.

Staram się też brać udział w różnych webinarach i tak czas mi mija. :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja też dołączam do pytania, bardzo chciałabym podszkolić swoją komunikację w języku angielskim. Długo się zbierałam do nauki, ale powiedziała sobie dosyć, teraz jest wiele zwolnień a nie chciałabym, żeby brak umiejętności komunikacji po angielsku u mnie był tym powodem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja uczę się księgowości z Eweliną i ze skutecznych kursów księgowości. Na pewno znajdziesz na facebook :)