Widok
hej,
też dałem się nabić w butelkę - tyle że w punkcie obsługi klienta - miła pani tak ładnie przedstawiła ofertę ale nic nie wspomniała o dodatkowej opłacie handlowej - no i przyszła I faktura z dodatkową opłatą za 2m-ce :(
czy jest jakaś możliwość odstąpienia (zareklamowania) tej umowy ?? umowa zawarta w punkcie obsługi klienta 1 grudnia i to na 36miesięcy.... :(
też dałem się nabić w butelkę - tyle że w punkcie obsługi klienta - miła pani tak ładnie przedstawiła ofertę ale nic nie wspomniała o dodatkowej opłacie handlowej - no i przyszła I faktura z dodatkową opłatą za 2m-ce :(
czy jest jakaś możliwość odstąpienia (zareklamowania) tej umowy ?? umowa zawarta w punkcie obsługi klienta 1 grudnia i to na 36miesięcy.... :(
A pani która przedstawiała ofertę ma obowiązek rzetelnie ją wyjaśnić i omówić różnice między dotychczasową a nową taryfą. Dużo ludzi ma problem z tym że Energa nierzetelnie informuje klientów przed podpisaniem umowy. Zapytaj lepiej sam czy jest możliwość odstąpienia, bo jak widzisz nie ma co tej firmie ufać. No i najważniejsze opowiedz znajomym i sąsiadom, żeby nie zrobili tego samego błędu i pamiętaj o tym jak będzie się kończyć umowa. Pytaj tu:
https://bip.ure.gov.pl/bip/skargi-i-wnioski/19,Skargi-i-wnioski.html
https://bip.ure.gov.pl/bip/skargi-i-wnioski/19,Skargi-i-wnioski.html