Widok
Ewa - opinia
Nie polecam usług firmy Bis Serwis. Zamówiony towar był sfinansowany kredytem ratalnym. Całość gotówki wpłynęła na konto właściciela firmy Tomasza Jankowskiego.Zamówienie było składana na początku listopada , niem mam towaru ani pieniędzy. Właściciel firmy nie ma w zwyczaju zawierania umów z klientami, w umowie kredytowej wpisał tylko jedną parę drzwi mimo że kredyt był brany na na trzy pary drzwi, rolety i parapet.Dużo obiecuje, potem wykręca się , nie zjawia się w umówionym terminie, nie oddzwania. Dyspozycja czasowa właściciel firmy kończy się kiedy otrzyma gotówkę na konto. Nie polecam- szkoda nerwów i czasu, lepiej poszukać profesjonalnej i sprawdzonej firmy -w przeciwnym wypadku zostaje droga sądowa.
Moja ocena
BIS-Serwis
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 1
asortyment: 2
przystępność cen: 4
czas realizacji: 1
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
EWA STALA - opinia, korekta, wyjaśnienie
Witam Serdecznie Pani Ewo.
Chciałbym zauważyć kilka nieścisłości, a może nawet manipulacji których dopuściła się pani wypowiadając krzywdzącą opinie o firmie BIS SERWIS, w której zakupiła Pani następujące towary, które wymienia pani w piśmie do Banku Credit Agricole Bank Polska S. A. z dnia 26.11.2014, a powyższy tekst pomija ten fakt.
-Drzwi Gerda
-Drzwi Pol-Skone,
-Rolety,
Jak napisała Pani na początku pisma do BANKU podpisała pani umowę kredytową nr 1220437010000008, zawarta w dniu 10 listopada 2014, WYJAŚNIAM JESZCZE RAZ, podpisała pani wiążącą umowę i miała prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni, zgodnie z K.P.C. Jednak nie zrobiła Pani tego. Co oznacza, że popełniła pani dwa błędy. Kolejną sprawą jest, że odmówiła pani montażu. Mimo że było zgłoszenie telefoniczne w umówionym terminie, czyli 4 tygodnie od zamówienia.
Pozdrawiam serdecznie, proszę więcej nie kłamać bo wstyd, żeby osoba zaufania społecznego dopuszczała się takich czynów.
Do administratora, podsyłam Pismo Pani EWA STALA, w celu zweryfikowania i porównywania. Dwóch wersji napisanych przez tę samą osobę. Nawet dziecko widzi różnice.
Jak już ocenisz drogi Administratorze dwojakość w przedstawianiu tej samej sprawy przez panią Ewę, zachęcam do usunięcia wątku by więcej nie straszył.
Pozdrawiam Serdecznie
Chciałbym zauważyć kilka nieścisłości, a może nawet manipulacji których dopuściła się pani wypowiadając krzywdzącą opinie o firmie BIS SERWIS, w której zakupiła Pani następujące towary, które wymienia pani w piśmie do Banku Credit Agricole Bank Polska S. A. z dnia 26.11.2014, a powyższy tekst pomija ten fakt.
-Drzwi Gerda
-Drzwi Pol-Skone,
-Rolety,
Jak napisała Pani na początku pisma do BANKU podpisała pani umowę kredytową nr 1220437010000008, zawarta w dniu 10 listopada 2014, WYJAŚNIAM JESZCZE RAZ, podpisała pani wiążącą umowę i miała prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni, zgodnie z K.P.C. Jednak nie zrobiła Pani tego. Co oznacza, że popełniła pani dwa błędy. Kolejną sprawą jest, że odmówiła pani montażu. Mimo że było zgłoszenie telefoniczne w umówionym terminie, czyli 4 tygodnie od zamówienia.
Pozdrawiam serdecznie, proszę więcej nie kłamać bo wstyd, żeby osoba zaufania społecznego dopuszczała się takich czynów.
Do administratora, podsyłam Pismo Pani EWA STALA, w celu zweryfikowania i porównywania. Dwóch wersji napisanych przez tę samą osobę. Nawet dziecko widzi różnice.
Jak już ocenisz drogi Administratorze dwojakość w przedstawianiu tej samej sprawy przez panią Ewę, zachęcam do usunięcia wątku by więcej nie straszył.
Pozdrawiam Serdecznie
Witam Panie Robercie o ile takie imię Pan nosi, bo mam wrażenie, że właściciel firmy Bis Serwis oczyszcza się jak może.Dziwne , że jako klient ma Pan dostęp do dokumentacji Pana Jankowskiego tzn umowy kredytowej. Pan Jankowski wszystkich swoim ,,zadowolonym'' klientom daje do wglądu dokumentację firmową. To jest naruszenie moich dóbr osobistych, bo o ile się Pan orientuję to są tam moje dane osobowe do których nie powinien nikt postronny mieć wglądu, ale widać że Pan Jankowski jeszcze wiele się musi nauczyć, a jego ,,cwaniactwo,, kiedyś go zgubi to tylko kwestia czasu.
Może poukłada Pan też fakty z innymi poszkodowanymi przez Jankowskiego, bo z tego co wiem to nie tylko ja miałam nieprzyjemność
współpracować z Jankowskim. Dobrze Pan wie że pod zadowolonym klientem kryje się albo sam Jankowski albo jego współpracownik. Jankowski myśli , że jest cwany. ale w końcu ukręci bata sam na siebie i nawet ,,kolesie'' mu nie pomogą reklamując jego ,,fimę''. Ludzie nie są głupi i nie dadzą się więcej oszukiwać. Jak jest Pan zadowolony z usług Jankowskiego to proszę dalej z nim współpracować, a poszkodowani przez Bis serwis są faktem i niestety nic Pan z tym nie zrobi.Powiem Panu jedno -dobre opinie wystawione firmie BIS Serwis są wystawiane przez znajomych Jankowskiego np. Pan Robert M. jest pracownikiem Jankowskiego.
współpracować z Jankowskim. Dobrze Pan wie że pod zadowolonym klientem kryje się albo sam Jankowski albo jego współpracownik. Jankowski myśli , że jest cwany. ale w końcu ukręci bata sam na siebie i nawet ,,kolesie'' mu nie pomogą reklamując jego ,,fimę''. Ludzie nie są głupi i nie dadzą się więcej oszukiwać. Jak jest Pan zadowolony z usług Jankowskiego to proszę dalej z nim współpracować, a poszkodowani przez Bis serwis są faktem i niestety nic Pan z tym nie zrobi.Powiem Panu jedno -dobre opinie wystawione firmie BIS Serwis są wystawiane przez znajomych Jankowskiego np. Pan Robert M. jest pracownikiem Jankowskiego.
Ja tu dostrzegam jedynie problemy z czytanie ze zrozumieniem pisanego tekstu który pojawił się do oskarżeń pod adresem firmy Bis-Serwis.
Oszukała pani pisząc że ktoś panią oszukał, zapomniała że przekroczyła termin wypowiedzenia umowy z bankiem. Zapomniała co pisała w pismie do banku.
Brakuje pani obywatelskiej przyzwoitości by przyznać się do błędu.
Ale przyznanie się do błędu i tak widać we wpisie w którym zmienia pani temat. Oskarża pani kolejne osoby, ale to na nic jest pani życiowym przegranym i proszę się z tym pogodzić. Ja pani wybaczyłem. Sąd nie będzie już taki dobry.
Oszukała pani pisząc że ktoś panią oszukał, zapomniała że przekroczyła termin wypowiedzenia umowy z bankiem. Zapomniała co pisała w pismie do banku.
Brakuje pani obywatelskiej przyzwoitości by przyznać się do błędu.
Ale przyznanie się do błędu i tak widać we wpisie w którym zmienia pani temat. Oskarża pani kolejne osoby, ale to na nic jest pani życiowym przegranym i proszę się z tym pogodzić. Ja pani wybaczyłem. Sąd nie będzie już taki dobry.
Pani Ewo, proszę już nie pisać z komputera sądowego z pracy, wszystkie dane są widoczne a pani i tak udowodniła brak argumentów przemawiających za pani racją. Wyjaśniła pani wystarczająco dobrze próbę oszustwa, które ostatecznie zablokował bank w którym wzięła pani kredyt. Bank odmówił pani zerwania umowy.
Mija się pani z prawdą pani EWO, bardzo mi przykro z tego powodu.
Mija się pani z prawdą pani EWO, bardzo mi przykro z tego powodu.