Widok

FATALNA OBSŁUGA

Pani, która podaje się za kierownika zmiany ( 28.06.2010) jest strasznie niekompetentna, nie potrafi rozmawiać z klientami, lekceważy ich i śmieje się zajadając chipsy na sklepie. A na prośbę o numer do kierownika sklepu tudzież samego sklepu odpowiada opryskliwie,że nie jest uprawniona do podawania numeru. A przepraszam szanowna pani a do czego jest Pani uprawniona? do lekceważenia klientów?! szkoda, że sklep na tym traci!!
Moja ocena
Lidl kategoria: Supermarkety
obsługa: 1
 
asortyment: -
 
promocje: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Nie tylko obsluga ale parking zamykaja poltorej godziny przed zamknieciem sklepu, to jest skandal. Tak jak w Gdansku tak jest wszedzie. Kiedys bylem w Bartoszycach w Lidlu tam to jest dopiero burdel. Nikt nad niczym nie panuje. kolejki do kasy bo prawie zawsze jest jedna czynna.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Co ty ściemniasz za głupoty! Parking czynny jest do 22. Raz nawet po 22 wyjechałam bo siedziałam w galerii i nic nie zapłaciłam, i wszystko dzięki obsłudze. A burdel to ty pewne masz większy w domu. Ten burdel jest przez klientów, jedzą i wyrzucają opakowania nie płacąc za towar. Tylko po policje dzwonić i 500 zł mandatu wlepić żeby jeden z drugim się nauczył kultury. A co do kolejek jak byś miał sklep, 50 osób do kasy i 4 osoby na zmianie to ciekawe czy byś dał rade. LIDL NA GRUNWALDZKIEJ THE BEST!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
człowieku, jakby każdy klijent, który tego chce, dostawał nr do kierownika sklepu, tudzież samego sklepu, to kierownik mógłby spokojnie usiąść i zająć się telemarketingiem, a sklep by splajtował, bo dostawcy, magazyn, biuro itd itp nie miałoby szans się dodzwonić...
a zajadanie..najprawdopodobniej wyciągnąłeś ją z 15 minutowej przerwy :(
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry