Widok

FATALNY SERVIS DRAMATYCZNA OBSłUGA

naprawa urwanego amortyzatora zajęła tym Panom 9 (dziewięć) dni i gdyby nie fakt, że chciałem odholować auto do innego serwisu to czekałbym na naprawę kolejnych pięć. Pan z obsługi stiwerdził, że skoro czekam już tyle to kilka następnych nie zrobi różnicy ( to nie film 'Miś' tylko serwis MotorCentrum)
wynika z tego że w 3mieście brak dobrego serwisu Chevroleta (z Hallerem też miałem przykre doświadczenia),
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jest sposób na to i to bardzo szybki,
trzeba korzystać z gwarancji

jeśli masz problem daj znać vwgroupmaniac@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry