Widok

Farsa

Od 27 godzin brak Internetu dla mieszkańców Kowale. Brak informacji o terminie usunięcia usterki. Brak możliwości skontaktowania sie z działem technicznym. Dział sprzedaży osiągalny natychmiast ale nie chce pomóc, bo to "nie leży w jego kompetencjach".

Firma przejęta przez Vectre z którą kontakt taki sam czyli zerowy. Nawet formularz na stronie nie działa.
Moja ocena
Jarsat kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Awaria została usunięta. Przepraszamy za niedogodności.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nic nie zostało usunietę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W celu przywrócenia prawidłowego działania usługi prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres bok@jarsat.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry