Widok
Fatalna obsługa bar
5 grudnia 2012 zamówiłem napoje w barze hotelowym, ponieważ miałem zarezerwowany pobyt w SPA po paru minutach oczekiwania zwróciłem się z grzeczną prośbą do barmanki ( chyba p. Magdy) o podanie napojów abym mógł zdążyc na zabieg. Odpowiedź brzmiała, że chyba widzę, że nie ma czterech rąk. Na to odpowiedziałem, ze jest niegrzeczna i żeby zmieniła swoje nastawienie do klienta w przeciwnym razie będę musiał złożyc skargę do dyrektora hotelu. W odpowiedzi na to usłyszałem, że mogę iśc od razu i ona się nie boi. W woli sprawiedliwości chciałbym dodac, że za impertynenckie zachowanie koleżanki przeprosiła mnie recepcjonistka hotelu.
Moja ocena
Hotel SPA Faltom
kategoria: Hotele
obsługa: -
wygląd i czystość: -
dodatkowe usługi: -
lokalizacja: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
0.0
* maksymalna ocena 6