Widok
Fatalna obsługa
zdawałoby się subway jak subway. to co jednak "wyróżnia" ten w Madisonie to obsługa, która nie dość, że jest niemiła dla klientów to również między sobą. najdłuższa stażem "gwiazda" z tatuażem na szyi jest obrażona i na każdym kroku okazuje jak nierozgarnięci są klienci, że nie rozumieją systemu zakupu kanapek, gdzie wyborów jest kilkanascie i naprawdę można się zgubioć, zwłaszcza gdy jest się pierwszy/drugi raz. członkowie ekipy są także niemili wobec siebie, co jako klient obserwuję z zażenowaniem. dziś już mi się przelało jak zaobserwowałem bardziej doświadczoną osobę na kasie jak z "ochami" i "acham"i i politowaniem wskazywała świeżej koleżance jaka to ona nie umie "prostej czynności wykonać". pogarda i wyższość wobec klienta i wobec siebie. coś okropnego.
Moja ocena
* maksymalna ocena 6