Laboratorium ma podstawy by być na poziomie 4-5, jednak główny mankament to stara i nieprzeszkolona z obsługi Klienta kadra "w okienku". W tym laboratorium widać olbrzymi kontrast pomiędzy nowoczesnymi technologiami elektronicznego dostępu do wyników badań a podejściem do pacjenta. Dzisiaj (28.09.2014) pojawiłem się przy pustym okienku o 10:55 (czynne do 11:00). Pani w okienku od niechcenia zapytała "Słucham Pana" ...zażartowałem, że trochę mylący jest ogromny napis na ekranie nad pustym okienkiem "zajęte". Pani na to pokazała mi zegar systemu rozliczeń mówiąc "niech Pan spojrzy na godzinę" ...zegar wskazywał nieaktualny czas, zresztą w złej strefie czasowej - 9:59.. Pokazałem Pani prawdziwą godzinę wspominając, że mamy jeszcze 5 minut ...Pani po pewnej chwili przyznała mi z bólem rację. Później niestety też nie była zbyt pomocna w rozwiązaniu problemu komunikacyjnego z Polmedem - wszystko musiałem od Pani "wyciągać". Ostatecznie udało mi się złożyć próbkę do badania, ale nie było łatwo. Na miejscu dyrekcji zainwestowałbym w szkolenia obsługi Klienta dla personelu, wprowadziłbym ocenę usługi przez pacjentów. To działa - wiem z doświadczenia.