Widok
Jeszcze apropo Ltd szukanie opini ludzi w necie ma sens, jesli chcesz zmienić pracę a firma nie ma nawet strony w necie to zaczynasz szukać.Dodam jeszcze opinie którą udało mi sie o nich zdobyć w necie dziś
"Uciekać od nich jak najdalej, ogłoszenie pojawia się co chwile na kat B i C. Po zwolnieniu się , nie chcą wypłacać wynagrodzenia, wymyślają, że coś jest nierozliczone. Jeżdżenie po Żabkach z towarem za psie pieniądze, Praca od rana do wieczora."
To tak jakby ktoś jeszcze szukał o nich info
Pozdrawiam
"Uciekać od nich jak najdalej, ogłoszenie pojawia się co chwile na kat B i C. Po zwolnieniu się , nie chcą wypłacać wynagrodzenia, wymyślają, że coś jest nierozliczone. Jeżdżenie po Żabkach z towarem za psie pieniądze, Praca od rana do wieczora."
To tak jakby ktoś jeszcze szukał o nich info
Pozdrawiam
Ja mogę odpowiedzieć z innej perspektywy.
Znam tą firmę, ponieważ pracuję w branży transportowej i często moje auta zjeżdżały do Miszewa na rozładunek na ich magazyn. Zawsze mieli problemy z płatnościami. Opóźnienia były normą, mimo terminu 60 dni. Jeśli chodzi o obsługę moich aut i branży spedycyjnej - nie było nigdy zastrzeżeń.
Znam tą firmę, ponieważ pracuję w branży transportowej i często moje auta zjeżdżały do Miszewa na rozładunek na ich magazyn. Zawsze mieli problemy z płatnościami. Opóźnienia były normą, mimo terminu 60 dni. Jeśli chodzi o obsługę moich aut i branży spedycyjnej - nie było nigdy zastrzeżeń.
Nie wiem jak jest teraz, ale wczesniej mieli magazyn pod adresem Miszewo 12a. I nie mogę radzić czy tam pracować, czy nie, bo od strony praktycznej (telefon, komputer) nigdy nie miałem z nimi problemów. Płatności mieli zawsze lekko opóźnione, ale wywiązywali się. Jakim są pracodawcą ? Nie mam pojęcia