Widok

Fotografowie Łączmy Się!! Chętni na trójmiejskie fotoekspedycję

Interesujesz się fotografią?
Chcesz się dalej rozwijać a nie masz z kim poważnie porozmawiać o swoim hobby?
Łączmy się !! Może wypali może nie, próbować trzeba, ale namolnym nie będę.
Szukam osób zainteresowanych fotografią, ludzi z którymi można wymienić się doświadczeniami, wyskoczyć na jakąś trójmiejską Foto-ekspedycję , po rywalizować, nauczyć, dopytać, wymienić poglądami.

Są tacy na tym forum?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja jestem chętna, tylko ze jestem amatorka i nie wiem czy wiek ma duże znaczenie? Pewnie gdyby zrobiła się większa grupa to nie byłoby problemu.
Z amatora można zrobić zawodowca :) Nie ma osób idealnych i każdy od każdego nauczy się czegoś nowego. Dwie osoby, jak na początek to super, jeszcze jakieś 23 i można coś zorganizować :)
Co ty na to ?

Myślałem że nie będzie zainteresowania, a jednak.
Ja teraz niby zaczęłam studiować fotografię, bawię się tym już jakiś czas, ale nazwać się fotografem - to jednak jeszcze za duże słowo. Musiałabym wtedy nazwać się i poetką i rysownikiem i muzykiem i jeszcze całym mianem innych określników. No i to też zależy od stopnia umiejętności ale i zdolności. To, że mam kalkulator nie znaczy, że jestem matematykiem:)

Chętnie się czegoś nauczę, najważniejsze to praktykować i nie stać w miejscu:) W ogóle to chciałabym kiedyś zrobić zdjęcia na klifie w Gdyni i w opuszczonym szpitalu.

Myślę, że byłoby super, gdyby znaleźli się ludzie z różnych środowisk, z różnym spojrzeniem na świat oraz zróżnicowanymi umiejętnościami. Nie będzie wtedy chorych rywalizacji, porównywania się i snobizmu a każdy będzie mógł się czegoś nauczyć - przynajmniej taką mam nadzieję:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Fotografia... szerokie pojęcie.
Też chciałem iść na fotografię, ale niestety w tym roku mi się nie udało, wychodzę z założenia że na naukę nigdy nie za późno.