Widok
Fsktury za gaz
Witam, zastanawiam się czy macie podobny problem. Moim dostawcą gazu jest PGNiG, ostatnią fakturę miałam wystawioną we wrześniu 2018, od tamtej pory cisza. Dodzwonić sie do nich graniczy z cudem, po moim mailu, po ok moesiącu czssu przyszła odpowiedź, że moją sprawę skierowano do działu faktur. Minęły 2 tyg, a faktur jak nie było tak nie ma. Czy miał ktoś podobną sytuację?
Ja korzystam z rozliczenia rzeczywistego, system mBOK nie funkcjonuje prawidłowo już od wielu miesięcy. Dopiero w tym miesiącu mogłem opłacić faktury za listopad i grudzień. To są jaja, zmieniają system przez pół roku. Czasem w ogóle człowiek nie był w stanie się zalogować, czasami znikały podane odczyty licznika a potem nagle się pojawiały z powrotem, faktury się nie pojawiały lub nie można było ich opłacić (były w szarym kolorze bez opcji opłaty)... Z tego co wiem, problem nadal nie został rozwiązany i system jest niestabilny.