Widok

Gdzie można w trójmieście kupić płyty winylowe?

Hobby Temat dostępny też na forum:
Gdzie można w trójmieście kupić płyty winylowe?
Szukam w miarę tanich, w b. dobrym stanie.
Jestem początkującym zapaleńcem, więc byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.

PS: jeśli ktoś ma niepotrzebny gramofon, bardzo byłbym wdzięczny za odstąpienie za symboliczną sumę. Bardzo chętnie przyjmę, lub odkupię również płyty, głównie rock i blues, ale i nie tylko. I polskie i zagraniczne mile widziane.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1
Na pewno muzyczna piwnica w Gdańsku na przymorzu, ale jak szukasz tanich to to raczej nie najlepszy adres. Niektóre ceny panowie mają kosmiczne, a miejsca tyle że jak się obrócisz to strącasz winyle z półek (dosłownie) więc nie przepadam. Ale mają strone internetową więc sobie zobacz. Salon Muzyczny Puls w Gemini ma trochę winyli. Takie w normalnym stanie po 29 zł, w lepszym po 50 zł i najtańsze po 10 zł. Jeżeli chodzi o wybór to mają to co najpopularniejsze. Na oko około 600 sztuk. Ja osobiście też posiadam winyle na sprzedaż, tanio bo po 10, 15 zł, ale nie są w bardzo dobrym stanie ;p tzn na pewno zależy które, ale bez rewelacji. Po prostu płyty, które komuś służyły. Pozdrawiam, mam nadzieję, że pomogłem.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
witam, przeczytałem dopiero dzisiaj tą wiadomość. jeśli jest jeszcze aktualne, to mam do zaoferowania niedrogo zestaw płyt zagranicznych różnych wykonawców ( rock, soul, funk, gothic, etc.)
pozdrawiam
1adamgrabowski@wp.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
witam, mam duzo plyt winylowych dam fotki na email zapraszam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
proszę o fotki i ceny płyt pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://www.muzycznystrych.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0