Widok
Zeby ustawić DOBRZE geometrie czy chocby głupią zbieżność trzeba sprawdzić kilka rzeczy w tym fundamentalny jest brak luzow, inne to: cisnienie w oponach, dciązenie auta i/lub odpowiedni poziom paliwa w zbiorniku. Nikt też nie poprawi Ci od ręki geometrii po spotkaniu z krawężnikiem, poniewaz najpierw trzeba cały układ rozruszac.
Kawałek za Gdynia (droga na Rewe) warsztat kreno.
Ustawiałęm tam m.in. e46 i passat CC. Nie wiem jak z cenami (trzeba by zadzwonic) ale wyjechalem prosto, z wydrukiem wszystkich ustawien. Troche to trwało ale efekt jest taki jaki powinien byc. Wszytkie katy sprawdzili w cenie. Ponoc ustawiaja tez jakies rajdówki z tego co mówil mechanik. Tego nie wiem. Ja jestem zadowolony.
Ustawiałęm tam m.in. e46 i passat CC. Nie wiem jak z cenami (trzeba by zadzwonic) ale wyjechalem prosto, z wydrukiem wszystkich ustawien. Troche to trwało ale efekt jest taki jaki powinien byc. Wszytkie katy sprawdzili w cenie. Ponoc ustawiaja tez jakies rajdówki z tego co mówil mechanik. Tego nie wiem. Ja jestem zadowolony.
W TOSie na hutniczej robiłem zbierzność raz. Po wymianie końcówki drążka pojechałem właśnie do nich. Pan który to robił był leniwy i nie chciało mu się ustawić zbierzności po dwóch stronach. Tak więc zajął się tylko jedną stroną. Co prawda koła były zbierzne, ale kierownica nie była już wycentrowana. Nie polecam. Teraz sanochód serwisuje w Wejherowie w Brokat i jestem bardzo zadowolony.
Ja tam nie wirze takim jak ty, to gdzie miałeś oczy jak ci auto robili bo bez problemu mozna u nich patrzeć i pytać co robią i stać przy nich. A jak ma być dobrze to i potrwa. Konkurencja i tyle albo kolejny maruda forumowy ja tam POLECAM. Panie benek nie lubię po prostu takich typów co mu się nic nie podoba. A jako stały klient (nie związany w inny sposób z kreno) znam chłopaków i pewno nie tę rozmowę co trzeba pan podsłuchał lub dodał od siebie ...
Przez wasze porady pojechałem do KRENO (opinie sam właściciel chyba tu pisze) i takiej fuszerki dawno nie widziałem. Chwalą się jakimś niemieckim systemem. Może na kobiecie to zrobi wrażenie. Dwie godziny ustawiania jednego koła. Drugiego już się nie chciało, bo wartości były na żółtym polu, więc jest OK. Na tapicerce boczku drzwi odciśnięte trzy paluchy zużytego czarnego smaru. Samochód wyjeżdża z kierownicą przekręconą z lewej na prawą stronę, a na poprawki nagle wszyscy znikają z szefem włącznie.
Najzwyczajniej pojechałem do ASO. Zapłaciłem 30% więcej i uporali się z geometrią w godzinę za pierwszym razem. Po odbiór pieniędzy z KRENO za niewykonaną usługę nie chce mi się tracić paliwa i czasu. Już i tak dużo zrobiłem, żeby to forum odnaleźć i napisać co się wydarzyło.
Najzwyczajniej pojechałem do ASO. Zapłaciłem 30% więcej i uporali się z geometrią w godzinę za pierwszym razem. Po odbiór pieniędzy z KRENO za niewykonaną usługę nie chce mi się tracić paliwa i czasu. Już i tak dużo zrobiłem, żeby to forum odnaleźć i napisać co się wydarzyło.
Przecież widać, że te wszystkie opinie to z jednego palca lecą. Firma się ledwo otworzyła i nagle pół miasta pojechało tam na zbieżność.
Z resztą nie tylko tutaj się tak mocno reklamują - też myślałem, żeby dać im szanse, ale w pewnym momencie zorientowałem się co się dzieje.
Też pojechałem do ASO, co prawda 200% drożej, ale wszystko gra i jeszcze się kawki napiłem. :)
Z resztą nie tylko tutaj się tak mocno reklamują - też myślałem, żeby dać im szanse, ale w pewnym momencie zorientowałem się co się dzieje.
Też pojechałem do ASO, co prawda 200% drożej, ale wszystko gra i jeszcze się kawki napiłem. :)
Jeśli chodzi o ustawienie geometrii kół to polecam najpierw poczytać sobie ten artykuł a następnie wybrać się do dobrego warsztatu. Przyznam, że u siebie nie mam zbieżności - jazda to tragedia a szczególnie ruszanie na mokrym. http://www.easycomm.com.pl/na-co-wplywa-geometria-kol/