Widok
Gorzej niż tragedia, najgorsza sieć w 3mieście (...)
Z siecią podpisałem umowę po tym jak dałem się wkopać w nędzą oferte innej firmy (...), myślałem iż złapałem boga za nogi gdyż transfer oraz działanie internetu było dobre, lecz po 1 miesiącu się to zmieniło, ciągłe dziury w pingach brak internetu, awarie to chleb powszedni w tej sieci, naprawa czegokolwiek trwa milion lat (o ile nie jest to awaria w twoim domu, tylko serwera), bo jeżeli zgłosisz awarie której przyczyną może być twoja antena tak jak w moim przypadku, to pierw pan TECHNIK gada kompletne bzdury, potem przyjmuje twoje zgłoszenie, oczywiście nikt się nie pojawia w twoim domu, gdy dzwonisz do nich po 3 dniach albo nawet po TYGODNIU (dajac im czas operacyjny tydzien, choc w regulaminie maja 24 Godziny) to pan mówi że nie było mojego zgłoszenia (czyt. najwidoczniej po przedni technik specjalista ma w dupie i tego nie zgłasza) albo po prostu drugi TECHNIK nie ma ochoty do pracy a kase bierze. Ostatnio miałem sytuacje iż zadzwonilem z zapytaniem kiedy ktos sie pojawi bo po raz 100 zglaszam usterki i zle chodzenie internetu, to pan z obsługi sie zdziwił ze nikogo nie bylo (choc zglaszalem usterki 100 razy) i powiedzial ze jego kolega zadzwoni do mnie - NIESTETY nikt nie zadzwonil
Moja ocena
Jarsat
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 3
jakość usług: 1
awaryjność: 6
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
2.5
* maksymalna ocena 6