Widok

Hałas lotniczy w Gdańsku - ankieta

Inne Jasień Temat dostępny też na forum:
Witam, jestem studentką Politechniki Gdańskiej i prowadzę badania do pracy magisterskiej nt. hałasu lotniczego w Gdańsku.

Bardzo proszę o poświęcenie dosłownie 2 minut i wypełnienie ankiety.
Interesują mnie przede wszystkim opinie osób mieszkających lub pracujących/uczących się niedaleko Portu Lotniczego, ale zapraszam do badania wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób odczuwają wpływ hałasu związanego z gdańskim lotniskiem. Wyniki dostępne po skończeniu wypełniania ankiety.

https://docs.google.com/forms/d/12pQ5524JEqLw-TNpZvYdPMD8arOzZTPt75Oy6bUveME/viewform

Z góry dziękuję za pomoc!
Gosia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Pani Gosiu, na niektóre pytanie nie ma wszystkich odpowiedz, np. Czy hałas przeszkadza Ci w czynnościach....
Brak tutaj odpowiedzi - nie przeszkadza.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem tego samego zdania. Mi nad domem samoloty dosłownie latają co chwilę i idzie się przyzwyczaić, a ludziom może czasem wszystko przeszkadzać.
Reklama Facebook Ads / Tworzenie i konfiguracja sklepów internetowych
https://rafalmacura.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
"Poniższa ankieta ma na celu zbadanie wpływu hałasu lotniczego generowanego przez Port Lotniczy Gdańsk-Rębiechowo na mieszkańców i osoby pracujące/uczące się w obrębie sąsiadujących dzielnic miasta i przyległych miejscowości. "
-jedyne co jest uciazliwe to "low passa" przez statki powietrzne wojska polskiego i niskie przeloty w/w nad trojmiastem...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2