Widok

Hamstwo i bezczelność !!!!!!!!!!!!!!!!!

Klijentów detalicznych panowie z ap traktują poprostu jak .... !!!! Byłem dzisiaj w ap żeby zakupić sobie tłumik do auta, przywitałem się mówiąc dzień dobry poprosiłem o tłumik i o uszczelkę do tego tłumika, a sprzedsawca stwierdził : "może bez uszczelki bo będzie szybciej nie będzie trzeba szukać" a do kolegi siedzącego obok powiedział : "dzisiaj się chyba nie skończą". Moim zdaniem to samo hamstwo....Obsługi detalnistów, brak szacunku dla zwykłego szarego człowieka. Nieistotne że była godzina 17,30 i mieli tylko 30 minut do zakończenia pracy, ja byłem po 10 godzinach pracy od 7. Nie pozdrawiam ... Obsługi!!!!!!!!
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 4
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 1
 
2.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 6

Ja dzisiaj zrobiłem pierwszy i ostatni raz tam zakupy. Pan który mnie obsługiwał chyba był tam za karę
Jesteśmy raczej sporą firmą lecz rabat dostałem jak detalista. Warszawa Kosmatki omijać
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Popieram twoją wypowiedź niech taki detalista przyjdzie i ciekawe ile dni wytrzyma. Niestety ludzie nie rozumieją, że jesteśmy głównie dla sklepów i warsztatów. Detalista przyjdzie raz na jakis czas a ten co dzwoni o rozrusznik robi pewnie w miesiącu 10 tys obrotu albo i wiecej. Więc kto jest ważniejszy ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ten "kolega" dzwoni kilkanaście razy dziennie,w skali miesiąca kwota jest bardzo duża.Tacy klienci utrzymują hurtownię,cały przemysł.Ty natomiast kupisz raz na ruski rok i taka jest różnica.Nie twierdzę,że Detalista jest złem,NIE.Tylko Twoje miejsce jest w sklepie nie w hurtowni.Myślisz,że jak pójdziesz na zakupy do hurtowni to dostaniesz takież ceny ?Nigdy!Podejrzewam,że będzie drożej niż w sklepie,chyba,że trafisz na nieuczciwego sprzedawcę.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

rozumiem że hurtownia cieszy się ze sprzedaży kilkuset rzeczy a nie jednej. ale jak kupuje części za pare setek a dzwoni koleś z rozrusznikiem do koreańskiego samochodu za 80 zł to kto powinien mięć pierwszeństwo w Twoim mniemaniu. bo wychodzi że kolega bo kupuje ważną część na której hurtownia zarobi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5

Wy klienci macie swoją rację,my sprzedawcy swoją.Jestem sprzedawcą w konkurencyjnej firmie ale rozumiem kolegów z AP.My mamy swoje plany,które narzucane są z Góry przez Pierdzistołków.Telefon nie odebrany to duży minus,nieobsłużony na czas HURTOWNIK to też duży problem,dlatego Wy detaliści jesteście na drugim planie.Zrozumcie-hurtownia jest dla sklepów i warsztatów i takież ceny też.Detalista udaje się do sklepu i tam wymaga idealnej obsługi.W szanowanych firmach hurtowych detalista co najwyżej może obejrzec sobie wystawę o ile takowa jest!Ale cóz My Polacy chcemy się na wszystkim znać i jak coś nam nawali to chodzimy z kartką po 10 punktach z zapytaniem o cenę zawracając tym samym d... ludziom,którzy chcą pracować zgodnie ze sztuką handlu.Zarządy firm motoryzacyjnych są pazerne i chciałyby 2 sroki za ogon ciągnąc hurt i detal!Zgodnie ze sztuką handlu Wy DETALIŚCI -niestety-nie jesteście porządani w Hurtowniach.Zapraszam na zakupy do Sklepów.Tam sprzedawca za cenę dużo wyższej marży wysłucha zapewnie wszystkich waszych żali i teorii "motoryzacyjnych".Pozdrawiam Branżę :)
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 2

niestety ale tak jest. ja byłem parę dni temu i pan podczas obsługi mnie odebrał tel od znajomego i doradzał mu co i jak ma zamówić rzeby było najlepiej i najtaniej. żadnego słowa przepraszam. gdzieś to mam że kolega dzwoni po części może i droższe od tych co ja kupuje. troche kultury. a w telefonie jest opcja oddzwon
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

chamstwo to przez ch
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
oczywiscie ze sprzedaje bo worze u nich czesci , a ze hamstwo i traktowanie ludzi z wyzszoscia to akurat fakt , za to w sklepach co od nich biora pełna profeska nawet p 12 godzinach pracy miły spzedawca i usmiech na twarzy a nie foch jak u hrabiostwa z ap
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
z kijem nie z uśmiechem kto idioto bedzie sie 10 godzin usmiechał przyjechała jakas c*ota po tłumik stękała to złoili beke z typa proste ...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 7
zgadzam sie prostactwo pi lalanciarnia tam obsluguje jaki lokal i jego wyglad taka obsluga jeszcze troche zdechna kwestia czasu .Jatam tez bylem i gburas co zero mial pojecia o modelu samochodu ktory mam klikal i stolec znalazl swirowal zachowaniem ..Ja napewno podam dalej o nich jakie zachowanie stosuja i amatorszczyzne ..kwestia czasu ludzie sie na nich poznaja ..nie polecam i prosze podawac innym ze nie chodzi sie dofirm ktore w d..ludzi maja
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2
AP nie rozpatruje reklamacji! Podobnie jak każda inna firma typu inter cars elit itp. Wysyłają towar do producenta i na tym ich rola się kończy.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja kupowałem w Łodzi i sprzedawca sympatycznie się pzrywitał ze mną podyskutował kilka minut wybierając razem markę części do auta.
to kwestia człowieka, niektórzy maj ą skrzywiona twarz zaraz na początku pracy, tylko po co pracują można liscie grabić na 1/2 etatu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Dlaczego z uśmiechem?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
reklamacje w firmie AP to tragedia
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0
mylisz sie , od dwóch lat napewno już sprzedaje.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak mu sie nie podoba to niech idzie sobie do innej pracy. Ja mu nie zawracam d*py po pracy tylko w trakcie , i obsłużyć klienta jest kur.a jego obowiązkiem, i to z uśmiechem na twarzy!
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja jako sklep korzysytałam kilka lat zanim ujżałam aktualne ich oblicze, teraz idą na masówkę i mają w du.e klienta
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 1
dokładnie
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Stanowczo odradzam zakupy w tej firmie. Nie warto kusić się niską ceną. Zasadnej reklamacji sprzęgła LUK nie chcą uznać mimo, że pracowało 10 miesięcy. Nie bo nie a uzasadnienie na poziomie szkoły podstawowej.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3
posiada ...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry