Widok
Hamstwo i bezczelność !!!!!!!!!!!!!!!!!
Klijentów detalicznych panowie z ap traktują poprostu jak .... !!!! Byłem dzisiaj w ap żeby zakupić sobie tłumik do auta, przywitałem się mówiąc dzień dobry poprosiłem o tłumik i o uszczelkę do tego tłumika, a sprzedsawca stwierdził : "może bez uszczelki bo będzie szybciej nie będzie trzeba szukać" a do kolegi siedzącego obok powiedział : "dzisiaj się chyba nie skończą". Moim zdaniem to samo hamstwo....Obsługi detalnistów, brak szacunku dla zwykłego szarego człowieka. Nieistotne że była godzina 17,30 i mieli tylko 30 minut do zakończenia pracy, ja byłem po 10 godzinach pracy od 7. Nie pozdrawiam ... Obsługi!!!!!!!!
Moja ocena
Auto-Partner Gdańsk
kategoria: Części zamienne - detal
obsługa: 1
asortyment: 4
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 1
2.8
* maksymalna ocena 6
zgadzam sie prostactwo pi lalanciarnia tam obsluguje jaki lokal i jego wyglad taka obsluga jeszcze troche zdechna kwestia czasu .Jatam tez bylem i gburas co zero mial pojecia o modelu samochodu ktory mam klikal i stolec znalazl swirowal zachowaniem ..Ja napewno podam dalej o nich jakie zachowanie stosuja i amatorszczyzne ..kwestia czasu ludzie sie na nich poznaja ..nie polecam i prosze podawac innym ze nie chodzi sie dofirm ktore w d..ludzi maja
No współczuję Panu,że pracuje Pan 10 godzin i był Pan zmęczony a tu taka bezszczelność.
Proszę sobie wyobrazić,że Ci niekulturalni panowie pracują też po 10 godzin , bez żadnej przerwy-ewentualnie kanapka w locie,a klienci non stop. Jeżeli przychodzi Pan przed zamknięciem i marudzi to czego wymagać.
Proszę sobie wyobrazić,że Ci niekulturalni panowie pracują też po 10 godzin , bez żadnej przerwy-ewentualnie kanapka w locie,a klienci non stop. Jeżeli przychodzi Pan przed zamknięciem i marudzi to czego wymagać.
A ja nie rozumiem, skoro ten sklep jest zamykany o danej godzinie, to Ci panowie powinnie mieć przyklejony uśmiech do tej godziny właśnie. Nic ich nie usprawiedliwia że dużo klientów, itp. Skoro pracuje się z klientem to podstawowe zasady uprzejmości powinny obowiązywać. Głupie komentarze i nieuprzejmość są zdecydowanie nie na miejscu. A skoro praca z ludźmi jest zbyt trudna zawsze mogą sobie popracować na fermie kurczaków.
Your online absence has me worried you might have actually gotten a life;)
Miałem nieprzyjemność kupować parę razy w AP - poziom obsługi klientów indywidualnych jest dokładnie taki, jak opisał to autor wątku.
Bezczelne prostackie odzywki, wyśmiewanie niewiedzy kupującego, niewybredne żarty między pracownikami - i faktycznie, mechanicy i znajomi pracowników są obsługiwani zupełnie inaczej.
A tak na marginesie, to stoi ten wasz zakichany biurowiec, przerośnięty formą nad treścią, a wy dalej gnieździcie się tam, gdzie zwykle. Widać rynek niewiele was nauczył.
Wszystkim odradzam AP - taniej na allegro, a i doradzą odpowiednio.
Kij wam w oko - powieście sobie jeszcze gołe baby na ścianach i będzie jak u pachciarza w Luzinie.
Bezczelne prostackie odzywki, wyśmiewanie niewiedzy kupującego, niewybredne żarty między pracownikami - i faktycznie, mechanicy i znajomi pracowników są obsługiwani zupełnie inaczej.
A tak na marginesie, to stoi ten wasz zakichany biurowiec, przerośnięty formą nad treścią, a wy dalej gnieździcie się tam, gdzie zwykle. Widać rynek niewiele was nauczył.
Wszystkim odradzam AP - taniej na allegro, a i doradzą odpowiednio.
Kij wam w oko - powieście sobie jeszcze gołe baby na ścianach i będzie jak u pachciarza w Luzinie.
Skoro chamstwo i bezczelność po co kupować tam kilka razy??
Nie rozumiem dlaczego robicie zakupy w tym sklepie skoro allegro jest takie fantastyczne. Widzę że większość opinii jest po prostu złośliwa a ostatnia udowadnia że jak ktoś jest bezczelny i chamski to wszystkich za takich uważa. Co Pana obchodzi ich budynek , a "gołe baby na ścianach" dokładnie odzwierciedlają Pański poziom intelektualny i totalny brak kultury. W tym sklepie robią zakupy tez kobiety oraz rodziny z dziećmi chyba Pan się zapędził i wyzwiska w opinii na forum to już poniżej jakiejkolwiek krytyki.
A co do obsługi mając takich klientów wcale nie dziwi minie że nie mają cierpliwości anioły by uciekły .....
Nie rozumiem dlaczego robicie zakupy w tym sklepie skoro allegro jest takie fantastyczne. Widzę że większość opinii jest po prostu złośliwa a ostatnia udowadnia że jak ktoś jest bezczelny i chamski to wszystkich za takich uważa. Co Pana obchodzi ich budynek , a "gołe baby na ścianach" dokładnie odzwierciedlają Pański poziom intelektualny i totalny brak kultury. W tym sklepie robią zakupy tez kobiety oraz rodziny z dziećmi chyba Pan się zapędził i wyzwiska w opinii na forum to już poniżej jakiejkolwiek krytyki.
A co do obsługi mając takich klientów wcale nie dziwi minie że nie mają cierpliwości anioły by uciekły .....
niestety ale tak jest. ja byłem parę dni temu i pan podczas obsługi mnie odebrał tel od znajomego i doradzał mu co i jak ma zamówić rzeby było najlepiej i najtaniej. żadnego słowa przepraszam. gdzieś to mam że kolega dzwoni po części może i droższe od tych co ja kupuje. troche kultury. a w telefonie jest opcja oddzwon
Wy klienci macie swoją rację,my sprzedawcy swoją.Jestem sprzedawcą w konkurencyjnej firmie ale rozumiem kolegów z AP.My mamy swoje plany,które narzucane są z Góry przez Pierdzistołków.Telefon nie odebrany to duży minus,nieobsłużony na czas HURTOWNIK to też duży problem,dlatego Wy detaliści jesteście na drugim planie.Zrozumcie-hurtownia jest dla sklepów i warsztatów i takież ceny też.Detalista udaje się do sklepu i tam wymaga idealnej obsługi.W szanowanych firmach hurtowych detalista co najwyżej może obejrzec sobie wystawę o ile takowa jest!Ale cóz My Polacy chcemy się na wszystkim znać i jak coś nam nawali to chodzimy z kartką po 10 punktach z zapytaniem o cenę zawracając tym samym d... ludziom,którzy chcą pracować zgodnie ze sztuką handlu.Zarządy firm motoryzacyjnych są pazerne i chciałyby 2 sroki za ogon ciągnąc hurt i detal!Zgodnie ze sztuką handlu Wy DETALIŚCI -niestety-nie jesteście porządani w Hurtowniach.Zapraszam na zakupy do Sklepów.Tam sprzedawca za cenę dużo wyższej marży wysłucha zapewnie wszystkich waszych żali i teorii "motoryzacyjnych".Pozdrawiam Branżę :)
rozumiem że hurtownia cieszy się ze sprzedaży kilkuset rzeczy a nie jednej. ale jak kupuje części za pare setek a dzwoni koleś z rozrusznikiem do koreańskiego samochodu za 80 zł to kto powinien mięć pierwszeństwo w Twoim mniemaniu. bo wychodzi że kolega bo kupuje ważną część na której hurtownia zarobi.
Ten "kolega" dzwoni kilkanaście razy dziennie,w skali miesiąca kwota jest bardzo duża.Tacy klienci utrzymują hurtownię,cały przemysł.Ty natomiast kupisz raz na ruski rok i taka jest różnica.Nie twierdzę,że Detalista jest złem,NIE.Tylko Twoje miejsce jest w sklepie nie w hurtowni.Myślisz,że jak pójdziesz na zakupy do hurtowni to dostaniesz takież ceny ?Nigdy!Podejrzewam,że będzie drożej niż w sklepie,chyba,że trafisz na nieuczciwego sprzedawcę.
Popieram twoją wypowiedź niech taki detalista przyjdzie i ciekawe ile dni wytrzyma. Niestety ludzie nie rozumieją, że jesteśmy głównie dla sklepów i warsztatów. Detalista przyjdzie raz na jakis czas a ten co dzwoni o rozrusznik robi pewnie w miesiącu 10 tys obrotu albo i wiecej. Więc kto jest ważniejszy ?