Widok

Hostessy i pokazy

Jestem i chcialabym sprobowac jako hostessa w jakiejs agencji reklamowej, ale nie mam pojecia, która jest porządna, możecie mi poradzić, bo nie chce wpakowac sie do jakiejs pseudo agencji i zmarnowac kase, pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja tez jestem
Powaga zabija powoli
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ha ha ha, oj matko wcielo mi sie jedno slowko - chodzi mi o to ze jestem studentka:>
pomoze mi ktos czy nie?:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
karolal napisał(a):

> Jestem i chcialabym sprobowac jako hostessa w jakiejs agencji
> reklamowej, ale nie mam pojecia, która jest porządna, możecie
> mi poradzić, bo nie chce wpakowac sie do jakiejs pseudo agencji
> i zmarnowac kase, pozdrawiam



Witam

Zapraszam do firmy A12 Team w Gdyni-Grabówek, ul. Morska 173. Zajmujemy sie fotografią reklamową, jesteśmy też agencją modelek i hostess. Oto nasza strona: www.a12.com.pl. Nie pobieramy od chętnych ani złotówki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
karolal napisał(a):

> Jestem i chcialabym sprobowac jako hostessa w jakiejs agencji
> reklamowej, ale nie mam pojecia, która jest porządna, możecie
> mi poradzić, bo nie chce wpakowac sie do jakiejs pseudo agencji
> i zmarnowac kase, pozdrawiam



Witam

Zapraszam do firmy A12 Team w Gdyni-Grabówek, ul. Morska 173. Zajmujemy sie fotografią reklamową, jesteśmy też agencją modelek i hostess. Oto nasza strona: www.a12.com.pl. Nie pobieramy od chętnych ani złotówki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Siema, pracowałam jako hostessa przez https://hostessy-agencja.pl/praca/ i to była jedna z lepszych decyzji. Ludzie, atmosfera i doświadczenie - wszystko na plus.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Co? Gdzie? Kiedy?

szkoła językowa - angielski (40 odpowiedzi)

Chodziłam przez rok na angielski dla początkujących do britisch school ale nie jestem bardzo...