Widok
Igor Michajłowski: jestem lekarzem, a nie przedsiębiorcą
Opinie do artykułu: Igor Michajłowski: jestem lekarzem, a nie przedsiębiorcą.
Pochodzi z niewielkiego miasta na Białorusi, ale to w Polsce znalazł szczęście. 10 lat temu przyjechał do Gdańska i tu został, bo jak sam mówi, jest wiele pięknych miejsc na świecie, ale to Trójmiasto jest jego domem. Nam Igor Michajłowski, jeden z najlepszych dermatologów w Polsce, opowiedział o potrzebnie ciągłego doskonalenia się, budowaniu firmy oraz pasjach, na które nie zawsze ma czas.
Zacznijmy od początku. Jest rok 2005, do Polski przyjeżdża młody student z Mińska. Jak to ...
Pochodzi z niewielkiego miasta na Białorusi, ale to w Polsce znalazł szczęście. 10 lat temu przyjechał do Gdańska i tu został, bo jak sam mówi, jest wiele pięknych miejsc na świecie, ale to Trójmiasto jest jego domem. Nam Igor Michajłowski, jeden z najlepszych dermatologów w Polsce, opowiedział o potrzebnie ciągłego doskonalenia się, budowaniu firmy oraz pasjach, na które nie zawsze ma czas.
Zacznijmy od początku. Jest rok 2005, do Polski przyjeżdża młody student z Mińska. Jak to ...
Refleksja
A masz pojecie jakie są koszty prowadzenia działalności lekarza, nie wspominając już czasu jaki musiał poświęcić aby dojść do miejsca w którym się znalazł... Zawsze możesz skończyć medycynę i otworzyć konkurencyjną praktykę lekarską za 50zł/wizyta. Najłatwiej krytykować i widzieć tylko "120 zł za wizytę" ale proponuję spojrzeć na to z szerszej perspektywy. Nie zawsze "wierzchołek" wygląda jak reszta góry ukryta pod powierzchnią wody. Pozdrawiam życząc owocnych przemyśleń i miłego dnia :)
Akurat jestem w trakcie terapii u doktora Michajłowskiego. Na pierwszy rzut oka może się wydawać dużo te 120 za każdą wizytę. Biorąc pod uwagę tych niepełnosprytnych lekarzy NFZ przez których wtopiłem nie tylko wiele pieniędzy ale i zdrowia żałuję tylko, że od razu tych pieniędzy nie odżałowałem i do niego się nie wybrałem.