Jeżdżące może i tak (rzeczywiście udało się dojechać od sprzedającego do mechanika), po czym wyszła masa rzeczy do zrobienia za co najmniej drugie tyle by jeździć z dziećmi w miarę bezpiecznie -...
rozwiń
Jeżdżące może i tak (rzeczywiście udało się dojechać od sprzedającego do mechanika), po czym wyszła masa rzeczy do zrobienia za co najmniej drugie tyle by jeździć z dziećmi w miarę bezpiecznie - wyjątkowo zaniedbany egzemplarz, takie ryzyko jak się kupuje szybko. Do tego poświęcony czas na kolejną nieplanowaną "awarię", akurat w najlepszym sezonie na rozwój sieci. Nałożyły się jeszcze inne sprawy o których już nie chce mi się rozpisywać.
Wracając do innych spraw w wątku - proszę autora wątku o kontakt, nawet jeśli nie wierzy że może otrzymać usługę odpowiednią do potrzeb (trudno z góry powiedzieć nie znając dokładnej lokalizacji - "okolice Pszennej" niewiele mówi, to dość długa ulica, a może akurat w miejscu gdzie możemy dojść światłowodem, tego nie wiemy), sprawdzenie warunków technicznych nic nie kosztuje. Proszę również Klienta który pisał że miał 3 Mb/s na Familijnym o kontakt i zgłoszenie gdzie dokładnie tak było (nawet jeśli już się poprawiło).
zobacz wątek