Odpowiadasz na:

Kilku klientów z Kryształowej ma pasujące IP 185.38.221.* ale są podłączeni na różne sposoby (kabel, radio 60GHz, radio 5GHz - to ostatnie pierwsze w kolejce do zastąpienia światłowodem, część... rozwiń

Kilku klientów z Kryształowej ma pasujące IP 185.38.221.* ale są podłączeni na różne sposoby (kabel, radio 60GHz, radio 5GHz - to ostatnie pierwsze w kolejce do zastąpienia światłowodem, część potrzebnych do tego światłowodów i akcesoriów już kupiona).
Też mieszkam na Kryształowej i u mnie działa jak należy - https://www.speedtest.pl/wynik/252730042 .
Nie przypominam sobie bym od kogoś z Sąsiadów dostał ostatnio MMS-a - OK, obdzwonię po kolei (kilka osób dam radę) by ustalić kto ma problem z Internetem i wysłał mi zgłoszenie MMS-em który prawdopodobnie nie doszedł. W sytuacji gdy nie ma odzewu warto też czasem zadzwonić z pytaniem czy zgłoszenie doszło - choć MMS nigdy nie był podawany jako kanał komunikacji z firmą (mail, formularz kontaktowy, telefon, SMS - tak, MMS - nie). Brak odpowiedzi nie musi wynikać ze złej woli, technika też czasami zawodzi. Właśnie wysłałem sobie MMS-a z innego telefonu na firmowy i... też nie doszedł, oba telefony w Play więc muszę to wyjaśnić z nimi. Dziękuję za zwrócenie uwagi na problem z komunikacją przez MMS, choć może nie w najszczęśliwszy sposób.

zobacz wątek
5 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry