Odpowiadasz na:

OK to chyba już kojarzę temat. Zamiast MMS najlepiej wysłać link do wyniku testu (najlepiej certyfikowany pomiar narzędziem ze strony rozwiń

OK to chyba już kojarzę temat. Zamiast MMS najlepiej wysłać link do wyniku testu (najlepiej certyfikowany pomiar narzędziem ze strony https://pro.speedtest.pl/ - taki pomiar jest podstawą do reklamacji). Telefon na który MMS-y nie dochodzą jest wiekowy (kiedyś jak dochodziły to i tak na tym małym ekraniku nie szło nic zobaczyć) ale trzymam tę Nokię ze względu na zasięg w miejscach gdzie ajfon nie daje rady. Wracając do problemu z Internetem - dotyczy tylko tego jednego miejsca (brak innych podobnych zgłoszeń), występuje rzadko, by znaleźć przyczynę muszę go "złapać" dokładnie w momencie gdy występuje, został już wymieniony router i z braku dalszych zgłoszeń (bo MMS-y nie dochodziły) sądziłem że już wszystko OK. Bywało też że po zgłoszeniu próbowałem się dodzwonić bo miałem dodatkowe pytania, ale Klient nie odbierał ani nie oddzwaniał. Ciąg dalszy proponuję poza forum, problem zostanie wkrótce rozwiązany (niewiele już zostało do wymiany: radio, kabel, uchwyt, komin... wróć, z tym już nie do nas tylko do Chmary), negatywne wpisy nadal będą zniechęcać :(

zobacz wątek
5 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry