Odgrzebię trochę temat, ponieważ ten wątek na forum pozycjonuje się bardzo wysoko w wynikach Google. Kochani, problemy z usługodawcą Internetu zależą od wielu czynników. Stanu infrastruktury, prac...
rozwiń
Odgrzebię trochę temat, ponieważ ten wątek na forum pozycjonuje się bardzo wysoko w wynikach Google. Kochani, problemy z usługodawcą Internetu zależą od wielu czynników. Stanu infrastruktury, prac na dzierżawionych łączach. Są lokalizacje, w których użytkownikom Internet praktycznie wcale nie działa w jednym budynku, a w bloku obok hula jak marzenie.
Vectra w Gdyni jest na zadowalającym poziomie, Limes został przez Vectrę zagarnięty pod swoje skrzydła, także ich użytkownicy mogą lub przeszli już przez jakieś zmiany formalne. Multimedia działa podobnie jak Vectra z infrastrukturą, urządzenia końcowe w lokalach abonenckich mają praktycznie te same jeśli chodzi o modemy, dekodery się różnią przede wszystkim softem. Jeśli zależy Wam na fajnym urządzeniu końcowym z jakimiś możliwościami konfiguracji modemu...to dokupcie sobie Router. Modemy w Vectrze pozwalają na: zmianę nazwy sieci, hasła, kanału nadawania WiFi, i trybu pracy modemu...i... that's all. Nie ma wincyj opcji. Osobiście powiązania miałam z Vectrą, Multimedią, Orange(inna dzielnica) i UPC... i najbardziej zakochałam się w usługach UPC, na Wito może raz w ciągu prawie dwóch lat zrestartował mi się modem i chwilę mu zajęło zanim zalogował się ponownie, ale nie trwało to na tyle długo, żeby chciało mi się włączyć telefon i zalogować do ich Strefy Klienta, która niestety działa koszmarnie :D
Pod kątem urządzeń UPC ma chyba najlepsze modemy (Connect Box) - ale dla takich freaków, którym marzy się włączanie kompa zdalnie to jednak potrzebny będzie router.
Ze względu na pewne zmiany, przeskoczę teraz na Limesa, bo wraz z mieszkaniem zgodzę się na cesję usługi, więc będę mogła mieć kolejny punkt odniesienia. Jak mi się nie sprawdzą to wrócę do UPC :)
Pozdrawiam
zobacz wątek