Widok
Internet Mobilny
Internet mobilny nie działał od początku podpisanej umowy. Obsługa infolinii jest opryskliwa i nie kompetentna. Dopiero 5 osoba wykryła problem. Niestety nie przekazała sprawy dalej. Coś strasznego jestem bardzo zawiedziony. Cztery reklamacje, 10 telefonów i 5 miesięcy zabawy z firmą VECTRA. Odsyłanie do lokalnego oddziału obsługi klienta zamiast wysilenia się i rozwiązania problemu. Wielki minus dla usługodawcy. Internet stacjonarny? Równie straszna rzecz. brak internetu przez tydzień, pomoc techniczna nie pojawiła się na umówioną wizytę. Bardzo niepoważne traktowanie klienta.
Moja ocena
Vectra
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 1
jakość usług: 1
awaryjność: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Bardzo nam przykro, że spotkała Pana opisana powyżej sytuacja. Chcielibyśmy jednak zweryfikować powyższy proces obsługi w celu wyciągnięcia wniosków pomocnych przy udoskonalaniu procesów obsługi naszych Klientów. Prosimy o przesłanie danych Abonenta w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Pomożemy Panu szybko wyeliminować nieprawidłowości w działaniu usługi i postaramy się poprawić jakość naszej współpracy.