Niestety niewinni bywają stawiani w sytuacji że muszą udowadniać niewinność, choć nie powinno tak być. To nie autoreklama tylko sprostowanie dezinformacji. Tylu ludzi odradzających to kilka tych...
rozwiń
Niestety niewinni bywają stawiani w sytuacji że muszą udowadniać niewinność, choć nie powinno tak być. To nie autoreklama tylko sprostowanie dezinformacji. Tylu ludzi odradzających to kilka tych samych osób, częściowo byłych klientów a częściowo pewnie pracowników/podwykonawców/sympatyków konkurencji. Obecnie jest OK, zgłaszane problemy są rozwiązywane na bieżąco, rok temu nie było OK i nikt temu nie zaprzecza. Ta cała antyreklama jest nudna. Macie ulubiony światłowód/LTE/Wave to się cieszcie i pozwólcie się wypowiedzieć komuś kto aktualnie ma usługę od nas. I znajcie proporcje, nadal nie widzę odpowiedzi na pytanie ile lat można się mścić i publicznie kogoś niszczyć za 5 miesięcy Internetu który kosztował łącznie za cały ten okres 221,40 zł i nie spełnił oczekiwań?
zobacz wątek