Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Szanowna Pani Iwono,

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że nasza współpraca nie spełniła Pani oczekiwań. Każda opinia, szczególnie krytyczna, jest dla nas bardzo... rozwiń

Szanowna Pani Iwono,

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że nasza współpraca nie spełniła Pani oczekiwań. Każda opinia, szczególnie krytyczna, jest dla nas bardzo cenna, ponieważ pomaga nam w doskonaleniu naszych usług.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które Pani doświadczyła. Rozumiemy, jak ważne są terminowość i dokładność w zakresie usług księgowych, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Zapewniamy, że podjęliśmy kroki, aby poprawić nasz system obsługi klienta oraz wewnętrzne procedury, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.

Chcielibyśmy zaprosić Panią do ponownego skorzystania z naszych usług. W ramach rekompensaty oferujemy darmową konsultację oraz rabat na pierwsze trzy miesiące współpracy. Mamy nadzieję, że da nam Pani szansę na naprawienie błędów i przekonanie się, że potrafimy świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Prosimy o kontakt z naszym biurem, abyśmy mogli omówić szczegóły i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Z wyrazami szacunku,
SOFOS POLAND USŁUGI KSIĘGOWE

zobacz wątek
4 miesiące temu
Iwona Skowronek

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry