Ocena:niedostateczna
Uzasadnienie- powolna obsługa przy wydawaniu listow/paczek
Czas oczekiwania w kolejce srednio : 0.5 godż.
Obserwacje:
1.Zaangażowanie personelu - wysokie
2.Uprzejmość - b.dobra
3.Sprawność odszukiwania przesyłek - niska
4.Liczba osób w kolejce - duża
5.Sprawność złatwiania formalności po odnalezieniu przesylki - wysoka.
Komentarz:
Czesto personel ma trudności z odszukaniem przesyłek i paczek.Panie wielokrotnie lawirują pomiedzy paczkami,czy pomieszczeniami zaplecza lub przerzucają wielokrotnie półki z listami.Widać,że się bardzo starają i pracują szybko,lecz...
Prawdopodobne przyczyny tej sytuacji:
1.Za mała powierzchnia pomieszczeń - powoduje to duże
zagęszczenie przesylek na małej powierzchni,co sprzyja pomylkom.
W czasach gdy urząd był w starym miejscu kolejki do listów/paczek nie były takie duże.
Dodatkowye półki zwiększyłaby dostępną do segregacji powierzchnię.
2.Niesprawna organizacja rozkładu przesylek.Potrzebna byłaby analiza
znanych systemów na poczcie i ich ewentualna adaptacja do istniejacych warunków.
3.Mała ilość personelu - Morena to duża dzielnica miejska a ilość pań tylko dwa razy wieksza niż w wiejskiej placówce.