Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu:

Dzień dobry, dziękujemy za przesłane informacje. Po przeanalizowaniu zakresu złożonego zlecenia oraz jego realizacji nasuwa się kilka wniosków. 1. zlecenie zostało zrealizowane bardzo dobrze co sam... rozwiń

Dzień dobry, dziękujemy za przesłane informacje. Po przeanalizowaniu zakresu złożonego zlecenia oraz jego realizacji nasuwa się kilka wniosków. 1. zlecenie zostało zrealizowane bardzo dobrze co sam Pan przyznaje. 2. realizacji tych usług (celowo nie podajemy zakresu ponieważ cenimy Pana prywatność) dużo "Tańszych" warsztatów unika ponieważ nie mają wiedzy/umiejętności/sprzętu/inne* (niepotrzebne skreślić). To jest często wyznacznikiem ceny, jeżeli obsługujesz kompleksowo i legalnie z paragonem to cena jest adekwatna. Na koniec, nie odżegnujemy się co do wstąpionej usterki co w klarowny sposób zaprezentowaliśmy podczas rozmowy telefonicznej zapraszając Pana do serwisu na weryfikację. Nie wszystko jest oczywiste podczas weryfikacji a jak się już zepsuje to wszystkie " tańsze warsztaty" potrafią odgadnąć zagadkę. Niemniej zapraszamy do serwisu aby w preferencyjnych warunkach realizować naprawy i jeszcze raz dziękujemy za zgłoszenie uwag

zobacz wątek
1 miesiąc temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry