Właściwe i rzadko spotykane podejście
Zgłosiłem się do serwisu bez umówienia się na wizytę - mając doświadczenie z wieloma markami aut i serwisami byłem przekonany, że usłyszę: trzeba się umówić, nie ma terminów, przyjedź pan za 3 dni etc. Awaria - brak ogrzewania w Oplu Insigni Cosmo, tylko zimne powietrze, co przy temperaturze 4-5 stopni było słabym doświadczeniem. Zostałem od razu obsłużony. Trafiłem na kierownika serwisu p. Piotra. Opisałem awarię i po chwili poszliśmy do auta, wjechaliśmy na warsztat, szybka wstępna diagnoza. Auto musi zostać w serwisie na szczegółowe sprawdzenie-uwaga!!! - po 15 minutach było wiadomo jaka usterka + info o wycenie naprawy!!! Pewnie gdyby mieli na stanie część, którą trzeba było wymienić to auto odebrałbym po 1,5 godziny od przyjazdu. Odebrałem samochód następnego dnia, umyty na zewnątrz i w środku. Serdeczne podziękowania dla Pana Piotra za profesjonalizm i właściwe podejście do klienta, tak trzymać. Pozdrawiam