W bardzo dużym uproszczeniu, na SEO składają się 3 obszary (subiektywnie):
-Roboczogodziny (Specjalisty SEO, webdev, programisty itp.)
-Budżet na treści
...
rozwiń
W bardzo dużym uproszczeniu, na SEO składają się 3 obszary (subiektywnie):
-Roboczogodziny (Specjalisty SEO, webdev, programisty itp.)
-Budżet na treści
-Budżet na link building
W pewnym sensie problem "kupowania" SEO jest taki, że patrzysz na kwotę, a niekoniecznie na to, co wchodzi w jej skład. Proporcja poszczególnych elementów w dużym stopniu powinna zależeć od stanu witryny, historii oraz jej typu. Koszt roboczogodziny to około 100-250zł/h, treści od kilkunastu do ++100zł/1k znaków, a linki to temat rzeka. Jeden link może kosztować kilka złotych, a inny kilka tysięcy. Oczywiście nie mają one takiej samej "wartości SEO".
Od siebie polecam dbać również o sam wyglad strony, ciekawe treści i multimedia: https://www.storymakers.pl/video/filmy-reklamowe Warto jest zlecić na przyklad wykonanie profesjonalnych filmów reklamowych na stronce www.
zobacz wątek