Po wizycie w placówce mam dość mieszane odczucia. Z jednej strony swoją sprawę załatwiłem i żadna "dodatkowa" opcja nie została mi dopisana do umowy (może dlatego, ze dobrze się przygotowałem do rozmowy?), ale..... czas oczekiwania, żeby dostać się do okienka to tragikomedia. W punkcie są trzy stanowiska, zawsze otwarte są tylko dwa, czas obsługi jednego klienta to średnio 25 minut, liczba osób oczekujących to zazwyczaj około 10 osób. Mimo, że umówiłem się na wizytę przez internet to czekałem na swoją kolej pół godziny. Dzień wcześniej próbowałem dostać się w sposób tradycyjny, nie udało się. Najbardziej zwróciłem uwagę na fakt, że w kolejce oczekują zazwyczaj osoby starsze, często schorowane, które niekoniecznie potrafią załatwić swoje sprawy przez usługi on-line i czekają w kolejce dosłownie kilka godzin.... o ten stan rzeczy trudno winić personel placówki, winić należy Energę, która nie zapewnia wystarczającej liczby personelu do obsługi swoich klientów, którzy bądź co bądź są jej żywicielami. Energo wstydź się i idź po rozum do głowy!!!