Widok
mialem cape, ale gila nie powinna sie znaczaco roznic. rob tak:
1.odkrec sruby imbusowe na dole goleni; jesli beda sie obracac bez oporu to ugnij amortyzator i wtedy krec.
2.wyciagnij gorne golenie; odkrec korki(kombinerki, jakis klucz nasadowy albo narzedzie przypominajac klucz do swiec)
3.wyjmij wszystko co sie w nich znajdowalo(od gory)
4.wyczysc dokladnie, smaruj tylko szaszlyki znajdujace sie w gornych goleniach(smar grafitowy - 10zl/kg, bedzie lepszy od towotu, nie tezeje na mrozie)
5.skladasz wszystko do kupy; golenie dolne posmaruj raczej oszczednie, jedynie w okolicy slizgow i tych pseudo-o-ringow. jak dasz za duzo smaru to bedzie potem wylazic na wierzch przez gumki/harmonijki.
1.odkrec sruby imbusowe na dole goleni; jesli beda sie obracac bez oporu to ugnij amortyzator i wtedy krec.
2.wyciagnij gorne golenie; odkrec korki(kombinerki, jakis klucz nasadowy albo narzedzie przypominajac klucz do swiec)
3.wyjmij wszystko co sie w nich znajdowalo(od gory)
4.wyczysc dokladnie, smaruj tylko szaszlyki znajdujace sie w gornych goleniach(smar grafitowy - 10zl/kg, bedzie lepszy od towotu, nie tezeje na mrozie)
5.skladasz wszystko do kupy; golenie dolne posmaruj raczej oszczednie, jedynie w okolicy slizgow i tych pseudo-o-ringow. jak dasz za duzo smaru to bedzie potem wylazic na wierzch przez gumki/harmonijki.
m. napisał(a):
> mialem cape, ale gila nie powinna sie znaczaco roznic. rob tak:
> 1.odkrec sruby imbusowe na dole goleni; jesli beda sie obracac
> bez oporu to ugnij amortyzator i wtedy krec.
> 2.wyciagnij gorne golenie; odkrec korki(kombinerki, jakis klucz
> nasadowy albo narzedzie przypominajac klucz do swiec)
> 3.wyjmij wszystko co sie w nich znajdowalo(od gory)
> 4.wyczysc dokladnie, smaruj tylko szaszlyki znajdujace sie w
> gornych goleniach(smar grafitowy - 10zl/kg, bedzie lepszy od
> towotu, nie tezeje na mrozie)
> 5.skladasz wszystko do kupy; golenie dolne posmaruj raczej
> oszczednie, jedynie w okolicy slizgow i tych pseudo-o-ringow.
> jak dasz za duzo smaru to bedzie potem wylazic na wierzch przez
> gumki/harmonijki.
:)
Wielkie dzięki za odp. No to będę walczył!
Gruss!
I.
> mialem cape, ale gila nie powinna sie znaczaco roznic. rob tak:
> 1.odkrec sruby imbusowe na dole goleni; jesli beda sie obracac
> bez oporu to ugnij amortyzator i wtedy krec.
> 2.wyciagnij gorne golenie; odkrec korki(kombinerki, jakis klucz
> nasadowy albo narzedzie przypominajac klucz do swiec)
> 3.wyjmij wszystko co sie w nich znajdowalo(od gory)
> 4.wyczysc dokladnie, smaruj tylko szaszlyki znajdujace sie w
> gornych goleniach(smar grafitowy - 10zl/kg, bedzie lepszy od
> towotu, nie tezeje na mrozie)
> 5.skladasz wszystko do kupy; golenie dolne posmaruj raczej
> oszczednie, jedynie w okolicy slizgow i tych pseudo-o-ringow.
> jak dasz za duzo smaru to bedzie potem wylazic na wierzch przez
> gumki/harmonijki.
:)
Wielkie dzięki za odp. No to będę walczył!
Gruss!
I.
mam taki amor,kupiłem go ponieważ poprzedni był dla mnie za twardy.bardzo mi odpowiadał ponieważ jest b.miękki.ale przy powrocie nieprzyjemnie odbija.chciałem poprawić fabrykę,opis mniej więcej się zgadza,ja podjąłem się poprawy pracy tego amortyzatora,kombinowałem i tak dalej i w końcu przerobiłem go ,jak chcesz wiedzieć to sie odezwij
wiesław napisał(a):
> mam taki amor,kupiłem go ponieważ poprzedni był dla mnie za
> twardy.bardzo mi odpowiadał ponieważ jest b.miękki.ale przy
> powrocie nieprzyjemnie odbija.chciałem poprawić fabrykę,opis
> mniej więcej się zgadza,ja podjąłem się poprawy pracy tego
> amortyzatora,kombinowałem i tak dalej i w końcu przerobiłem go
> ,jak chcesz wiedzieć to sie odezwij
Witam.Mozesz mi to przeslac??Teraz przyszla kolej na smarowanie mojego amora i jestem ciekaw tych ulepszen
> mam taki amor,kupiłem go ponieważ poprzedni był dla mnie za
> twardy.bardzo mi odpowiadał ponieważ jest b.miękki.ale przy
> powrocie nieprzyjemnie odbija.chciałem poprawić fabrykę,opis
> mniej więcej się zgadza,ja podjąłem się poprawy pracy tego
> amortyzatora,kombinowałem i tak dalej i w końcu przerobiłem go
> ,jak chcesz wiedzieć to sie odezwij
Witam.Mozesz mi to przeslac??Teraz przyszla kolej na smarowanie mojego amora i jestem ciekaw tych ulepszen