Widok
Jak żyć?
Niedawno dotarła do mnie informacja, że stracę pracę pod koniec listopada. Tuż przed świętami.
Nie zniechęcałam się, szukałam, wysyłałam CV. A tu głucha cisza. Nic.
Czy mam za wielkie wymagania? Nie wiem. Mam doświadczenie, jestem studentką (podobno to ułatwia szukanie pracy).
Nie boję się żadnej pracy, ale odpuszczam aplikowanie do call center. Czy innej pracy nie ma? Naprawdę?
Jak sobie z tym radzicie? Gdzie szukacie? Wydaje mi się, że już wszelkie możliwe strony przejrzałam. Może macie jakieś porady?
Chętnie wysłucham.
Nie zniechęcałam się, szukałam, wysyłałam CV. A tu głucha cisza. Nic.
Czy mam za wielkie wymagania? Nie wiem. Mam doświadczenie, jestem studentką (podobno to ułatwia szukanie pracy).
Nie boję się żadnej pracy, ale odpuszczam aplikowanie do call center. Czy innej pracy nie ma? Naprawdę?
Jak sobie z tym radzicie? Gdzie szukacie? Wydaje mi się, że już wszelkie możliwe strony przejrzałam. Może macie jakieś porady?
Chętnie wysłucham.
Napisz więcej. Jakie masz dotychczasowe doświadczenie, jaki semestr i kierunek studiów, jaki tryb studiów.
Jakie masz dotychczasowe doświadczenie, ile godzin w tygodniu jesteś w stanie poświęcić na pracę.
Języki obce, certyfikaty, uprawnienia? (zdaję sobie sprawę, że w młodym wieku może być z tym ciężko).
Jakie masz dotychczasowe doświadczenie, ile godzin w tygodniu jesteś w stanie poświęcić na pracę.
Języki obce, certyfikaty, uprawnienia? (zdaję sobie sprawę, że w młodym wieku może być z tym ciężko).
Zadzwoń pod nr 725 243 194 do biura projektu "Nie pozwól się wykluczyć". W grudniu zaczynają nową turę na szkolenie i staż dla pracownika kancelaryjnego. Płacą stypendium i zwrot kosztów dojazdu. Oczywiście są pewne warunki do spełnienia, ale reszty dowiesz się dzwoniąc pod ten numer j/w. Życzę Ci powodzenia i pozdrawiam.
Bycie studentem może i ułatwia zdobycie pracy, ale tylko studentem zaocznym... Pracodawcy wymagają dyspozycyjności.