Odpowiadasz na:

Re: Jaka opona napędowa do XC/turystyki?

> A
> dodam jeszcze że Nokian waży 1300 gram a opory toczenia ma
> mniejsze niż Panaracery Darty ważące około 2.5 raza mniej...

pie*gadasz głupoty*isz Waść bo inaczej... rozwiń

> A
> dodam jeszcze że Nokian waży 1300 gram a opory toczenia ma
> mniejsze niż Panaracery Darty ważące około 2.5 raza mniej...

pie*gadasz głupoty*isz Waść bo inaczej powiedzieć nie mogę.
Opory toczenia owszem są ważne, ale przy oponie ważącej ponad pol kilograma więcej niż normalna opona do XC raczej byś popatrzył na masę rotowaną.

A co do toczenia Dartów... miałem niebieskie Darty , ważyły po 580g (drut) i co prawda zjechały się po 1 sezonie, ale i toczenie i trzymanie miały rewelacyjne.

zobacz wątek
21 lat temu
~TJ / rowery.trojmiasto.pl

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry