Widok
Nie ma lekceważącego podejścia i nigdy tak nie było. Czekamy na zgłoszenia problemów i na bieżąco się nimi zajmujemy - choćby kilka awarii po ostatnich wichurach (wiało naprawdę mocno), większość już naprawiona. Niestety trzeba zgłaszać przez przeznaczone do tego kanały komunikacji (e-mail, SMS, telefon), zamiast anonimowo na forum. Bez zgłoszenia zwykle samo się nie naprawi i nadal będzie powód do narzekania - chyba że o to właśnie chodzi piszącemu... A jeśli zgłoszenie było to czasem warto się przypomnieć, zamiast z góry zakładać złą wolę - jesteśmy tylko ludźmi, a samo życie funduje dodatkowe urozmaicenia (np. ostatnio w niedzielę po południu SMS z przedszkola, że od poniedziałku cały tydzień dzieci zostają w domu na kwarantannie).
Warto by podać konkretną lokalizację, gdzie ma być ten Internet. Istnieją miejsca gdzie nawet ten najbardziej tu opluwany lokalny dostawca ma światłowody (na razie niewiele, ale przybywa). Są i faktyczne "białe plamy" gdzie nie ma prawie niczego (kilka domów otoczonych lasem, radio na granicy zasięgu) i najlepiej by było jakby od takich miejsc zaczynał Orange ze swoimi światłowodami z dotacji unijnych (czyli naszych podatków).