Odpowiadasz na:

Jak chce się jeździć szybko i po asfalcie (niezależnie, czy do pracy, czy na wycieczki, czy na wyscigi), a z tego co proponujesz, to chcesz, to moim zdaniem możliwość pochylonej pozycji musi być.... rozwiń

Jak chce się jeździć szybko i po asfalcie (niezależnie, czy do pracy, czy na wycieczki, czy na wyscigi), a z tego co proponujesz, to chcesz, to moim zdaniem możliwość pochylonej pozycji musi być. Na prostą kierownice można założyć lemondkę, ale zakres jej używalności jest niewielki, bo nadaje się tylko na równe asfalty, bez skrzyżowań i dużych podjazdów. dodatkowo (pomijając kierownice TT), manetki pozostają poza lemondką, co nie jest najwygodniejsze. wg mnie baranek do tego typu roweru to rzecz niezbędna. odrzuć prostą kierownicę, albo porzuć wąskie kółka :)
Nie kupuj roweru stalowego. O ile w mieszczuchu to nie ma znaczenia, to w rowerze nieco szybszym sztywność i waga zapewniona jest przez alu lub arbon. z racji ceny alu jest jalepszym rozwiązaniem dla Ciebie.
Co do Tiagry i 105, to Tiagra współczesna (10) jest niemal odpowiednikiem 105 sprzed paru lat. Już linki idą po kierownicy. Na obrazku widzę sporej długości wózki, co daje precyzyjną, ale też wydłużoną w czasie zmianę. Ja wole krótkie wózki i szczęk zmiany pod obciążęniem :)
ja bym brał Aurę Authora, albo Meridę Sculturę 400, jeśli bym dozbierał kasę i uparł się na 105.

zobacz wątek
7 lat temu
~Rysiek55+

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry