Widok

Jakub - opinia

Dnia 26.09 zamówiłem dietę na 3 dni(28.09,29.09,30.09). Następnego dnia dostałem informacje o brakujących danych do zamówienia(brak domofonu). W dodatkowym opisie wszystkie informacje zostały zawarte jak dostarczyć posiłek bez domofonu ponieważ takowego nie było. Dostałem informacje, że pierwszy dzień diety został przeniesiony z dnia 28.09 na 04.10 bez mojej zgody. Dieta oczywiście opłacona z góry. Zgłosiłem reklamacje, która została odrzucona. Zapłaciłem za 3 dni a skorzystałem tylko z 2 ponieważ dnia 04.10 już mnie nie było w tej miejscowości. Przez te 2 dni jedzenie było nie dobre. Może 2 posiłki się trafiły z 6, które faktycznie mi smakowały. Na śniadanie chleb z masłem i serem. Nie polecam. U konkurencji ceny podobne a jakość jedzenia na wyższym poziomie (...).
Moja ocena
obsługa: 1
 
menu: 1
 
jakość potraw: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 1
 
1.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Panie Jakubie - zamówił Pan dietę, która była w naszej ofercie dostępna od 4/10. Zatem nie mogła ona zostać uruchomiona wcześniej. Warto również wspomnieć, że wskazaniami do stosowania tej diety są niektóre problemy trawienne wynikające ze stanu chorobowego lub podeszłego wieku. Zatem znacznie różni się ona od pozostałych z naszej oferty. Zachęcamy do czytania treści i komunikatów pojawiających się na stronach ze zrozumieniem, aby na przyszłość unikać tego typu sytuacji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry