Witam, Chciałbym państwu pogratulować "wspaniałej" obsługi nas przez państwa handlowca w salonie w Gdyni. Państwa handlowiec wykazał się niesamowitą wiedzą, która ograniczyła się do otwarcia drzwi w samochodzie i skierowania nas na drogę.

Szanowny pan doradca spowodował w nas osobliwą chęć powiadomienia wszystkich dookoła, żeby dalekim łukiem omijali salon "Drywa" w Gdyni. Jak również markę Volvo i marketing Volvo, które nie potrafi zapisać i przekazać odpowiednich, zdawałoby się prostych danych z internetowej ankiety.

Dodam jeszcze, że uprzejmość P. Doradcy jego ewidentny szacunek i zainteresowanie klientem stoją na najniższym poziomie, jaki widzieliśmy u wszystkich marek samochodowych premium w Trójmieście.

Gratulujemy idealnego podejścia do klienta, które zasługuje na to, aby podzielić się nim w mediach społecznościowych i ostrzec ewentualnych klientów przed tym zjawiskiem niespotykanym już w tak komercyjnym świecie.