Po kolei ;)

Oblsuga klienta na najwyzszym poziomie - terminowo aż do bólu ;)
Przedstawiciel Handlowy umowiony na 18.00 - 18.01 dzwonek do drzwi ;)
To samo z Panem od kabla i potem Panem co podlaczal internet - a 5 nie 6 za to ze ostatni Pan mogł być bardziej mily ;( - ale to wkoncu informatyk :D
A co do przedstawiciela Handlowego - Pan W. firma ma małą perełkę , pierwszy Handlowiec nie wykorzystujący "jezyka korzysci" czyli zwyklego naciagania, mila szybka profesjonalna rozmowa - wielki +.

Jakosc uslug... - pozniej sie jeszcze wypowiem, za krotko jestem ;) - pingi niskie gwarantowana przepustowosc zawsze utrzymana choc rzadko kiedy choc 1 mb wiecej :D Ale fajny standard biala - kazda predskosc jest predkoscia minimalna i mozna miec wiecej :)

Awarie - przy takim poziomie obslugi jaki widzialem sadze ze nie bedzie ich za duzo ;)

Ceny... biorąc pod uwagę konkurencje - niskie ceny niskich predkosci (przy promocjach), ale stosunkowo wysokie przy wyzszych predkościach w porownaniu do chello, czy nsm. No ale przy umowie juz na rok czasu zew ip i podzial lacza za free za 1 zl

Najwiekszy plus... - uczciwosc - jakiekolwiek pytanie - odpowiedz brzmiala na korzysc