Widok
Jestem Nowy w Gdańsku Wrzeszcz
Witam jestem nowy w Gdańsk przeprowadziłem się tutaj jakieś 4 tygodnie temu i jest tu świetnie tylko jakoś jeszcze nikogo nie znam.
Znalazłem te oto forum i pomyślałem ze fajnie będzie tu napisać :D okey do rzeczy mam 23 lata i chętnie poznam jakąś fajną dziewczynę. Napiszę coś o sobie by nie było tak bezpłciowo xD
Gram na gitarze, interesuje się psychologią i dość często gotuje :D jestem dość poukładany choć nie w 100% :D z reguły nie lubię o sobie pisać szczególnie na forum publicznym. Więc podam namiary :D i proszę śmiało do mnie walić :D
https://www.facebook.com/sebastian.krzyszczuk
Znalazłem te oto forum i pomyślałem ze fajnie będzie tu napisać :D okey do rzeczy mam 23 lata i chętnie poznam jakąś fajną dziewczynę. Napiszę coś o sobie by nie było tak bezpłciowo xD
Gram na gitarze, interesuje się psychologią i dość często gotuje :D jestem dość poukładany choć nie w 100% :D z reguły nie lubię o sobie pisać szczególnie na forum publicznym. Więc podam namiary :D i proszę śmiało do mnie walić :D
https://www.facebook.com/sebastian.krzyszczuk
> te oto forum
TO oto forum :]
> Gram na gitarze, interesuje się psychologią i dość często gotuje
Przydasz się na ogniska. O ile do tego czasu dociągniesz i nie wymiękniesz :D
> proszę śmiało do mnie walić
Sorki. Nie korzystam z fejsa :)
A poważnie.. luzik. Fajnie, że zaistniałeś. Jak troszkę posiedzisz na forum, znajomych będziesz miał w pip. Także kobiet w adekwatnym wieku :)
TO oto forum :]
> Gram na gitarze, interesuje się psychologią i dość często gotuje
Przydasz się na ogniska. O ile do tego czasu dociągniesz i nie wymiękniesz :D
> proszę śmiało do mnie walić
Sorki. Nie korzystam z fejsa :)
A poważnie.. luzik. Fajnie, że zaistniałeś. Jak troszkę posiedzisz na forum, znajomych będziesz miał w pip. Także kobiet w adekwatnym wieku :)
> A z kim mam przyjemność :D ?
Przyjemność jedynie wirtualną. Nie gustuję w 2x-letnich chłopcach :)
> raczej szybko nie wymięknę
Ok. 3mam za słowo.